  • 1. Data: 2004-03-20 22:40:00
    Temat: Kurs Funta po 1 maja
    Od: "KrzysieK_" <U...@o...pl>

    Witam

    Nie wiem czy jest tematycznie lepsze forum więc jeśli wychodze poza tematykę
    to przepraszam.

    Co sądzicie o zmianach w kursie Funta po akcesji?
    Nie chodzi mi o gospodarke tylko o odpowiedź na pytanie kiedy najlepiej
    kupić trochę funtów jak chcę tam się wybrać do pracy na początku lipca 2004.
    Pieniądze na to mam już dziś więc analizuję...

    Pozdrawiam
    KrzysieK

  • 2. Data: 2004-03-21 14:42:05
    Temat: Re: Kurs Funta po 1 maja
    Od: " Karolew" <k...@N...gazeta.pl>

    > Pieniądze na to mam już dziś więc analizuję...

    A jakie narzedzia do tej analizy stosujesz?

    Jesli chcialbys jednak zrzucic odpowiedzialnosc za decyzje na jakiegos
    analityka to zerknij tu:
    http://www.efixpolska.com/dokumenty/?menu=Produkty&i
    d=7

    Karolew