  • 1. Data: 2008-01-17 17:07:12
    Temat: Kurs USD noca w CitiBank - ku przestrodze
    Od: s...@g...com

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,48445
    64.html

    "Jestem klientem Citibanku Handlowego. Mam wydaną przez nich kartę
    kredytową VISA. 17 stycznia ok. 4 nad ranem chciałem dokonać płatności
    na rzecz amazon.co.uk - pisze Jarek. - Coś mnie podkusiło, aby przed
    transakcją sprawdzić kursy walut. I co? Oczom nie uwierzyłem! Dolar
    amerykański kosztował ponad 4 złote (w dzień już 2,39 zł), a euro 4,10
    (w dzień 3,51 zł)"

    I jak tu potem zaprzeczac popularnemu w pewnych kregach powiedzeniu,
    ze "Wszystkie banki to zlodzieje".
    Byla afera ze zwiekszonymi spreadami niektorych bankach w dniach
    zapadalnosci rat kredytow hipotecznych we frankach.

    Teraz to. Uwazam, ze za to postepowanie CB powinien poniesc jakies
    konkretne konsekwencje. Toz to okradanie klientow w bialy dzien.
    Przepraszam - pod oslona nocy.

  • 2. Data: 2008-01-17 17:09:33
    Temat: Re: Kurs USD noca w CitiBank - ku przestrodze
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ale spokojnie, to i tak nie byl kurs po ktorym bylbys rozliczony, tak dobrze
    nie ma aby znac kurs w chwili transakcji

  • 3. Data: 2008-01-18 05:54:27
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ale spokojnie, to i tak nie byl kurs po ktorym bylbys rozliczony, tak
    > dobrze nie ma aby znac kurs w chwili transakcji
    No to takiemu bankowi dziękujemy.
    LemonR

  • 4. Data: 2008-01-18 06:01:58
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    s...@g...com pisze:
> [...]
    > (w dzień 3,51 zł)"
    >
    > I jak tu potem zaprzeczac popularnemu w pewnych kregach powiedzeniu,

    Ale to chyba jest tylko kwota blokady a nie rozliczenia transakcji.

  • 5. Data: 2008-01-18 06:20:51
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Ale to chyba jest tylko kwota blokady a nie rozliczenia transakcji.

    rzecznik citi w tvn cnbc wspomnial ze to kurs nie majacy nic wspolnego z
    operacja,blokada
    po prostu citi juz olalo stara platforme a nowa bedzie jutro

  • 6. Data: 2008-01-18 09:35:42
    Od: s...@g...com

    On 17 Jan, 18:09, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
    > ale spokojnie, to i tak nie byl kurs po ktorym bylbys rozliczony, tak dobrze
    > nie ma aby znac kurs w chwili transakcji

    Byc moze. Akurat nie ja bylem realizujacym transakcje - ja "tylko"
    przekleilem linka. Ale miejmy swiadomosc, ze po cos ten kurs ustalono
    w tej wysokosci - moze sie myle, ale jednak jakies transakcje
    (wczesniejsze) byly nim rozliczone. A nawet jesli blokada - nie zycze
    sobie blokowania nawet 167% (=4/2.39) srodkow z tytulu transakcji. I
    to bez informowania mnie.

    W kazdym razie - zarowno sposob dzialania, jak i polityka informacyjna
    tego banku pozostawia wiele zastrzezen. Takie jest moje zdanie.

    Pzdr
    MS

  • 7. Data: 2008-01-18 19:36:12
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule
    d.googlegroups.com,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <s...@g...com> napisał(a):
    > I jak tu potem zaprzeczac popularnemu w pewnych kregach powiedzeniu,
    > ze "Wszystkie banki to zlodzieje".
    >. ...

    a to tylko jedna z podstron wyświetla kursy sprzed kilku lat :)
    żaden system rozliczeniowy z tego nie korzystał
    pisałem o tym kilka miesięcy temu - poszukaj w archiwum

    --
    plusz