  • 11. Data: 2006-04-22 19:02:38
    Temat: Re: Kursy kupna/sprzedazy CHF w KredytBanku i mBanku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Sat, 22 Apr 2006 20:58:39 +0200, w <e2ducu$c3p$1@inews.gazeta.pl>,
    Jarek Dukat <n...@f...news> napisał(-a):

    > Oprocentowanie:
    > mBank: 2,95% (lub 2,75% z promocja "Ladny Dom")

    Teraz. A wiesz jakie %% Prezes wymyśli za 5, 10, 15 lat... ?
    Bo chyba nie orientujesz się w tym temacie...

  • 12. Data: 2006-04-22 19:03:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    <n...@f...news> napisał(-a):

    > Oprocentowanie:
    > mBank: 2,95% (lub 2,75% z promocja "Ladny Dom")
    > KB: 3,5%

    Przy okazji: znajoma dostała lepsze warunki w Mill niż w mB.

  • 13. Data: 2006-04-22 21:09:40
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Teraz. A wiesz jakie %% Prezes wymyśli za 5, 10, 15 lat... ?
    > Bo chyba nie orientujesz się w tym temacie...

    Orientuje sie bardzo dobrze i nie rozumiem skad to cale gadanie o
    wymyslaniu nie wiadomo czego przez prezesa. Prezes nie jest debilem i
    nie wymysli idiotycznych warunkow odstraszajacych klientow. I po co to
    gadanie o 10 czy 15 latach. A wiesz jakie beda stopy lub kursy walut za
    15 lat? O czym ty wogole mowisz wez sie zastanow.

    Jarek

  • 14. Data: 2006-04-22 21:10:44
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Przy okazji: znajoma dostała lepsze warunki w Mill niż w mB.

    Jakos nie bardzo mam ochote miec cokolwiek wspolnego z millenium.

    Jarek

  • 15. Data: 2006-04-22 23:55:18
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
    | Teraz. A wiesz jakie %% Prezes wymyśli za 5, 10, 15 lat... ?
    | Bo chyba nie orientujesz się w tym temacie...

    A Ty wiesz jaka w Twoim banku ze stałą marżą będzie opłata za
    prowadzenie rachunku i jaki będzie spread? A skąd wiesz, że marże
    na rynku nie spadną? A uważasz, że te osoby co parę lat temu
    zapewniły sobie stałą marżę 3% to są teraz zadowolone?

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec
    artur at surowiec.tk

  • 16. Data: 2006-04-23 09:49:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-23 01:55, osobnik Artur A. Surowiec stwierdził, iż:
    > A uważasz, że te osoby co parę lat temu
    > zapewniły sobie stałą marżę 3% to są teraz zadowolone?

    To niech sobie zmienią i będą zadowolone, w czym problem?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2006-04-23 11:12:01
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message
    | Dnia 2006-04-23 01:55, osobnik Artur A. Surowiec stwierdził, iż:

    | To niech sobie zmienią i będą zadowolone

    Zmienić to sobie może prawie każdy, ale chyba nie chcesz
    zasugerować, że z tego powodu nie warto starać się o tani kredyt

    | w czym problem?

    - utrata ulgi odsetkowej
    - opłata za obniżenie % lub koszty związane z przeniesieniem
    kredytu
    - strata czasu
    - konieczność załatwienia formalności

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec
    artur at surowiec.tk

  • 18. Data: 2006-04-23 11:17:18
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 22 Apr 2006 23:10:44 +0200, w <e2e64j$eit$2@inews.gazeta.pl>, Jarek Dukat
    <n...@f...news> napisał(-a):

    > Jakos nie bardzo mam ochote miec cokolwiek wspolnego z millenium.

    Wolisz z mBankiem? LOL :)

  • 19. Data: 2006-04-23 11:19:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 22 Apr 2006 23:09:40 +0200, w <e2e62j$eit$1@inews.gazeta.pl>, Jarek Dukat
    <n...@f...news> napisał(-a):

> [...]
    > gadanie o 10 czy 15 latach. A wiesz jakie beda stopy lub kursy walut za
    > 15 lat? O czym ty wogole mowisz wez sie zastanow.

    Widzę, że jednak nie masz pojęcia. Jakie by stopy nie były, to % w mB również
    odpowiednio wzrośnie i to na pewno przynajmniej o tyle, o ile wzrosły kursy
    walut -- chyba nie sądzisz, że pozostanie na stałym poziomie?
    Natomiast zakłady co się stanie z % w mB w przypadku spadku kursów walut można
    przyjmować w ciemno :>

  • 20. Data: 2006-04-23 11:21:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 23 Apr 2006 01:55:18 +0200, w <e2efpl$eeh$1@amigo.idg.com.pl>, "Artur A.
    Surowiec" <s...@k...pl> napisał(-a):

    > A Ty wiesz jaka w Twoim banku ze stałą marżą będzie opłata za
    > prowadzenie rachunku

    To żart czy pytasz na poważnie? Powiedz mi o ile ta opłata musiały wzrosnąć, by
    mieć znaczący wpływ na wysokość raty?