  • 1. Data: 2002-04-08 16:21:13
    Temat: LGnet - jakie musi być saldo na rachunku?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    W regulaminie jest napisane, że konto może być zamknięte przez bank z powodu
    braku jakichkolwiek obrotów (poza dopisywaniem odsetek) oraz braku depozytów.
    Czy to znaczy, że muszę oprócz wpłaty marnych groszy założyć lokatę lub wpłacić
    1000 PLN, aby pojawiła się jakaś kwota na lokacie netkombo?

  • 2. Data: 2002-04-08 19:22:23
    Temat: Re: LGnet - jakie musi być saldo na rachunku?
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    wpłacić
    > 1000 PLN, aby pojawiła się jakaś kwota na lokacie netkombo?

    wyluzuj, banki jak na razie zachecaja do zakladania rachunkow niz do ich
    zamykania

    -adrian

  • 3. Data: 2002-04-08 19:37:13
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "AK" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wyluzuj, banki jak na razie zachecaja do zakladania rachunkow niz do ich
    > zamykania

    Potwierdzam. Mnie sie gdzies zapodzialy kody i mam konto od wrzesnia
    ubieglego roku, a dopiero dzis sie pierwszy raz zalogowalem. Naturalnie stan
    0zl od wrzesnia.

    pzdr