  • 1. Data: 2011-08-31 18:47:43
    Temat: LIBOR
    Od: "Marek Madej" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Szwajcarzy straszą ujemnymi stopami, czy ktoś na grupie może wie w jaki
    sposób banki będą liczyć oprocentowanie kredytów oprocentowanych marża +
    libor. Ostatnio czytałem o błędach w systemach bankowych związanych z
    ujemnym jednomiesięcznym libor-em, nie doczytałem się jednak jakie powinno
    być oczekiwane zachowanie systemu. Czy ujemny LIBOR będzie traktowany jako
    zerowy czy też będzie liczona suma arytmetyczna i teoretycznie możliwe jest
    ujemne oprocentowanie kredytu?
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2011-08-31 18:53:56
    Temat: Re: LIBOR
    Od: "Marek Madej" <m...@p...onet.pl>

    upss.. przepraszam nie zauważyłem że temat pojawił się 20 wątków niżej,
    uznajmy ten wątek za zamknięty.