  • 1. Data: 2011-07-01 21:17:14
    Temat: Re: LICZNIK WNIOSKÓW: 29380
    Od: "Alex" <l...@p...onet.pl>

    &gt; W dniu 2011-07-01 22:46, Waldek pisze:

    &gt; &gt;

    &gt; &gt; Użytkownik &quot;Damian News&quot; napisał w

    &gt; &gt; wiadomości news:iulb6g$sbm$1@news.onet.pl...

    &gt; &gt;&gt; Getin Online Lokata Wspólna - Aktualny LICZNIK WNIOSKÓW: 29380

    &gt; &gt;&gt;

    &gt; &gt;&gt; Jeszcze tylko 621 i będzie 5,63% ciekawe czy się uda

    &gt; &gt;

    &gt; &gt; 29557 ... 1:15h do konca - moze dostukają ;)

    &gt; &gt;

    &gt; 29710 czyli 150 wniosków w ciągu 10 minut... przy takim tempie za

    &gt; kolejne 20 minut będzie 30000 :)

    3 tys. już mineło , myślę iż przedłużą termin

  • 2. Data: 2011-07-02 05:45:03
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    > &gt; kolejne 20 minut będzie 30000 :)
    >
    > 3 tys. już mineło , myślę iż przedłużą termin

    No i stało się:

    O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej decyduje liczba klientów, którzy
    założą lokatę w okresie promocji, tj. w dniach od 27 czerwca do 5 lipca 2011
    r.

    Tylko że od dziś te lokaty miały zostać podwyższone a teraz wyższe % będzie
    dopiero od 6 lipca.
    Jaja sobie z ludzi robią.

  • 3. Data: 2011-07-02 06:11:32
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Damian News" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > No i stało się:
    >
    > O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej decyduje liczba klientów,
    > którzy założą lokatę w okresie promocji, tj. w dniach od 27 czerwca do 5
    > lipca 2011 r.

    Historia lubi się powtarzać. Od 6 lipca powinni dać lokatę "na wyścigi" z
    oprocentowaniem takim, jakie ostatecznie wyszło z "wspólnej" ;-)

    > Tylko że od dziś te lokaty miały zostać podwyższone a teraz wyższe %
    > będzie dopiero od 6 lipca.
    > Jaja sobie z ludzi robią.

    Ale wiesz na pewno, czy tak tylko sobie gdybasz? Poprzednim razem też
    przedłużali, więc lokaty miały trzy różne stawki oprocentowania - przed
    pierwotnym terminem zakończenia zgłoszeń, pierwsze podwyższone po pierwotnym
    terminie zgłoszeń i drugie podwyższone po ostatecznym terminie zgłoszeń.

    Pozdrawiam,
    maciek

  • 4. Data: 2011-07-02 07:09:38
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > pierwotnym terminem zakończenia zgłoszeń, pierwsze podwyższone po
    > pierwotnym terminie zgłoszeń i drugie podwyższone po ostatecznym terminie

    Poprzednio nie zakładałem więc nie wiem jak to było, a teraz mam 5,39% a
    miało być już podwyższone. Może do końca dnia zdążą podwyższyć.

    Pozdrawiam
    Damian