  • 1. Data: 2003-07-11 11:40:32
    Temat: LOKATA czy MBANK
    Od: d...@o...pl

    załóżmy mam 10.000 zl i chce je gdzies sensownie ulokować

    co lepiej wybrac mBank eMax 3.9% gdzie kapitalizacja odsetek jest co 1 miesiac
    czy np Krakowski Bank Spóldzielczy Lokata 3 miesieczna oprocentowanie stale
    4.5% ale kapitalalizacja pod koniec lokaty.

    Czy Ta Kapitalizacja co miesieczna efektywnie cos daje przy takiej sumie czy
    isc lepiej odrazu do KBS zanim obniża stopy jak mBank.:)

    p.s. chodzi mi o czysty zysk a nie problem z dostepem do srodków podczas tych 3
    miesiecy.

  • 2. Data: 2003-07-11 11:44:46
    Temat: Re: LOKATA czy MBANK
    Od: j...@p...onet.pl

    > załóżmy mam 10.000 zl i chce je gdzies sensownie ulokować

    http://www.dominetbank.pl/lokaty/oferta/lkt-sl-forte
    .html
    ewentualnie SKOK jak masz jakiś dobry w pobliżu.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-07-11 11:52:41
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Polecam SKOK Rodzina - 8% stałe ( lokata 9 mies. )

    eha

  • 4. Data: 2003-07-11 11:57:55
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stale
    > 4.5% ale kapitalalizacja pod koniec lokaty.

    Moim zdaniem to bez sensu. Ja bez namysłu zrobiłbym z tego portfel
    inwestycyjny i zainwestował w FI. Np. za pośrednictwem mBanku (bo najtaniej
    i najwygodniej). eMax już dawno przestał być atrakcyjny... :-(

    tomekk
    ps. Oczywiście TFI to nie bank - jest pewien element ryzyka, ale można mieć
    na to wpływ...

  • 5. Data: 2003-07-11 12:20:42
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > załóżmy mam 10.000 zl i chce je gdzies sensownie ulokować

    Moze w Volskwagen Bank na Plus Koncie ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-07-11 15:15:15
    Od: d...@o...pl

    > Polecam SKOK Rodzina - 8% stałe ( lokata 9 mies. )
    >
    > eha

    ma to jakas strone internetowa? bo jak zatakowalem google to sie wyswietlilo
    ich kilka (chodzi mi o Krakowski odzial)

    no a dominiona sie boje jak diabli...wiem wiem byla dyskusja nie raz...ale
    jakos tak..zawsze jak sie juz przemoge to czytam archiwum grpy co sie dzialo
    jak padł Staropolski..i mi przechodzi.

    Pozdrawiam Goraco.

  • 7. Data: 2003-07-11 16:20:50
    Od: "MKeeper" <m...@a...net>

    > tomekk
    > ps. Oczywiście TFI to nie bank - jest pewien element ryzyka, ale można
    mieć
    > na to wpływ...

    jak i w jaki sposob mozesz miec na to wplyw ? kupic caly portfel i dzieki
    temu sie wyrownuje ? ja ostatnio bardzo duzo zarobilem na skarbiec - waga,
    ladnie rosnie. Ale powiedz mi o jakim wplywie myslisz!

    MKeeper

  • 8. Data: 2003-07-11 16:50:15
    Od: Zeus <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik d...@o...pl napisał:

> [...]
    > isc lepiej odrazu do KBS zanim obniża stopy jak mBank.:)
    >
    > p.s. chodzi mi o czysty zysk a nie problem z dostepem do srodków podczas tych 3

    w mbanku masz po 3 mc 1097 a na lokacie 1012 obliczenia sa bardzo proste
    ale najlepsze wydaje mi sie fundusze inwest w mbanku zawsze mozesz
    wybrac kase i pewie i tak lepiej zarobisz

  • 9. Data: 2003-07-11 17:18:16
    Od: n...@p...onet.pl

    > w mbanku masz po 3 mc 1097 a na lokacie 1012 obliczenia sa bardzo proste
    >  ale najlepsze wydaje mi sie fundusze inwest w mbanku zawsze mozesz
    > wybrac kase i pewie i tak lepiej zarobisz

    a stówę z lokaty skasowałeś za zrobienie wyliczeń?
    nie za drogi kurde jesteś?;-)))

  • 10. Data: 2003-07-11 17:23:15
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Jedyne co mogę polecić to www.skok.pl
    Jest tam mapa placówek w całym kraju - z tego co widzę
    są też placówki SKOK " Rodzina " w Krakowie

    O, znalazłem nawet ich stronę : www.skokrodzina.skok.pl
    Teraz dowiesz się wszystkiego bezposrednio ze strony.

    pozdrawiam

    eha