  • 1. Data: 2010-01-22 13:49:28
    Temat: LOP
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ciekawe. Zjazd 100 pktów a LOP prawie bez zmian. Nie boją się byki czy
    jak. Nikt duży nie wychodzi

  • 2. Data: 2010-01-22 17:26:45
    Temat: Re: LOP
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "macieks" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    Ciekawe. Zjazd 100 pktów a LOP prawie bez zmian. Nie boją się byki czy
    jak. Nikt duży nie wychodzi

    bo pewnie tych dwóch po 40% rynku FW20 zarabia na "szerokim" spreadzie
    (30pkt) a nie na pozycji :).
    Nie wiem tego... tak sobie gdybam obserwując jak wykres kontraktów coraz
    bardziej przypomina falę prostokątną....

    george

  • 3. Data: 2010-02-06 16:00:58
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Ciekawe. Zjazd 100 pktów a LOP prawie bez zmian. Nie boją się byki czy
    >jak. Nikt duży nie wychodzi

    Bo teraz pewnie niedźwiedzie grają na spadki ......

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/portfele/pf_value
    .html?pf_id=142686

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-02-06 20:28:08
    Od: i...@o...pl

    > Ciekawe. Zjazd 100 pktów a LOP prawie bez zmian. Nie boją się byki czy
    > jak. Nikt duży nie wychodzi

    Z tą druga opinia bym się nie zgodził.
    Grubasy chyba chudną.
    Patrz na największe % pozycje.