  • 1. Data: 2009-06-04 08:28:46
    Temat: LOP 100k
    Od: macieks <m...@g...com>

    Takie wielkości LOP-u są raczej przy punktach zmiany kierunku, za dużo
    chętnych w jedną stronę.

  • 2. Data: 2009-06-04 08:34:20
    Temat: Re: LOP 100k
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    witam

    jednym slowem bedzie sie dzialo...
    do dnia 3 wiedzm juz tylko 2 tygodnie z okladem

    IWSP

  • 3. Data: 2009-06-04 08:41:36
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    >Takie wielkości LOP-u są raczej przy punktach zmiany kierunku, za dużo
    >chętnych w jedną stronę.

    A ja naiwny myslalem, ze na kontraktach zawsze jest taka sama ilosc chetnych
    w obie strony.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2009-06-04 09:01:14
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    DJ wrote:

    > A ja naiwny myslalem, ze na kontraktach zawsze jest taka sama ilosc
    > chetnych w obie strony.

    realizacji czy chętnych
    bo tak jakoś naiwnie pytasz

  • 5. Data: 2009-06-04 09:09:12
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > realizacji czy chętnych
    > bo tak jakoś naiwnie pytasz

    Skoro mowa o LOP-ie to chyba chodzi o zrealizowane.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 6. Data: 2009-06-04 09:10:43
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja naiwny myslalem, ze na kontraktach zawsze jest taka sama ilosc
    chetnych
    > w obie strony.

    A swoją drogą to jak LOP może być nieparzysty?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 7. Data: 2009-06-04 09:25:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja naiwny myslalem, ze na kontraktach zawsze jest taka sama ilosc
    > chetnych w obie strony.

    No nie, dlaczego tak by miało być?
    Można miec tylko jeden kontrakt?

  • 8. Data: 2009-06-04 09:26:17
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chetnych
    >
    > A swoją drogą to jak LOP może być nieparzysty?

    LOP =1 to 1S + 1L
    o tak

  • 9. Data: 2009-06-04 09:41:24
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chetnych
    >
    > A swoją drogą to jak LOP może być nieparzysty?

> [...]
    A może po prostu jeżeli są chętni (frajerzy) na L to biura maklerskie i inni
    dyrygenci ochoczo spełniają ich zachcianki. Niby 2+2=4 tylko czy aby dla
    spekulantów???

  • 10. Data: 2009-06-04 10:06:05
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 4 Cze, 10:41, "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A ja naiwny myslalem, ze na kontraktach zawsze jest taka sama ilosc chetnych
    > w obie strony.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek

    Rozwinę myśl

    nie będę się kłócił, że
    Ilość L = ilość S odkrywcza 'oczywista oczywistość'

    ale NIE JEST to równoznaczne z
    ilość osób sądzących, że jutro będą wzrosty równa się ilość osób
    sądzących, że jutro będą spadki.

    Przy tak rosnącym LOP, duża ilość pozycji to zabezpieczenie przed
    zmianami, a nie tylko potwierdzanie kierunku ruchu.