  • 31. Data: 2009-02-20 21:28:12
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Od: "yaca" <l...@p...onet.pl>

    A czy gdyby te firmy wyszly na + to podzieliłyby się z całą resztą
    szaraczków??? Nie podpisywał tego pan Mieciu od łopaty tylko ludzie którzy
    na swoich usługach mają prawników i innych nieźle zarabiających "expertów".
    Wtopili i dalej swoje biorą a to co wtopili mamy wyrównać my. Paranoja.
    Wystarczy że przez lata dotowaliśmy górników, hutników i emerytury dla
    roliników.

  • 32. Data: 2009-02-20 22:20:35
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "yaca" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A czy gdyby te firmy wyszly na + to podzieliłyby się z całą resztą
    >szaraczków???

    Nie ! Bo od samego początku, te firmy NIE MIAŁY ŻADNEJ SZANSY na to by
    wyszły na + , ponieważ tak były skonstruowane te opcje; złoty stał NISKO a
    Londyn zaplanował i wykonał parszywy, czyli niczym nieuzasadniony atak na
    złotego i go wywindował do prawie 5 PLN/EUR a opcje CALL miały np. cenę
    wykonania 3,45 PLN/EUR ! Od razu po podpisaniu tych parszywych opcji, firmy
    te były żywymi trupami, tylko o tym nie wiedziały ! Te toksyczne opcje były
    ZEROKOSZTOWE, rozdawane przez oszustów bankowych za darmo, czyli nawet BEZ
    PREMII ! ....stąd też były rozdawane hurtem, całymi tonami, wywrotkami...a
    producent kiszki czy pasztetowej brał bo za darmo, ale też brał dlatego że
    miał PEŁNE ZAUFANIE do banku !....a jak miał nie mieć, jeśli całe nasze
    życie, w tym biznes, jest oparty NA ZAUFANIU !!! Inaczej się NIE DA !

    Nie podpisywał tego pan Mieciu od łopaty tylko ludzie którzy
    > na swoich usługach mają prawników i innych nieźle zarabiających
    > "expertów".

    Właśnie dlatego wtopili bo NIE MAJĄ odpowiednich fachowców ( o dobrych
    fachowców w tej dziedzinie niestety jest trudno ); podpisał właśnie pan
    Mieciu znający się dobrze na produkcji pasztetowej iiii....mający PEŁNE
    ZAUFANIE do banku !

    > Wtopili i dalej swoje biorą a to co wtopili mamy wyrównać my. Paranoja.

    Właśnie problem w tym że NIKT IM TEGO NIE WYRÓWNA....a to grozi katastrofą
    na przeolbrzymią skalę....i nie byłbym - na Twoim miejscu - takim zadufanym
    w sobie, bo nie wiadomo czy ta katastrofa rykoszetem nie trafi i
    Ciebie...czego oczywiście nie życzę.

    Ponieważ ten stan krytyczny jest wynikiem WIELKIEJ PRZESTĘPCZEJ MACHLOI
    .....JEDYNYM realnym i bezszkodowym - dla obu stron i naszego państwa -
    rozwiązaniem jest ANULOWANIE tych PODSTĘPNIE-OSZUKAŃCZYCH, ASYMETRYCZNYCH,
    ŚMIERTELNYCH umów opcyjnych.

    axel

  • 33. Data: 2009-02-20 22:44:41
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "axel" <a...@b...pl> wrote in message
    > te były żywymi trupami, tylko o tym nie wiedziały ! Te toksyczne opcje
    > były ZEROKOSZTOWE, rozdawane przez oszustów bankowych za darmo, czyli
    > nawet BEZ
    Bez premii bo premia szla na zakup putow. Jakby puty wygasly ITM to wtedy
    firmy powinny oddac kase?
    W kazdym razie wiewiorki mowia ze Pawlak juz z sie idiotycznego pomyslu
    wycofal, dzieki czemu ten watek tez sie pewnie zakonczy.

  • 34. Data: 2009-02-20 23:35:08
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > W kazdym razie wiewiorki mowia ze Pawlak juz z sie idiotycznego pomyslu
    > wycofal, dzieki czemu ten watek tez sie pewnie zakonczy.

    Wątek może tak....lecz problem NIE ! Bo to jest sprawa bardzo poważna: ca
    10.000 upadłych (bez jakiejkolwiek rzeczywistej przyczyny !) firm, uprzednio
    DOBRZE prosperujących i dalej....1.000.000 wyrzuconych na bruk pracowników,
    nawet BEZ OSTATNIEJ wypłaty....a wszystko w wyniku ULOTNEJ FIKCJI,
    bo....taka jest natura instrumentów pochodnych !

    axel

  • 35. Data: 2009-02-21 00:11:30
    Od: sorden <s...@w...pl>

    axel wrote:

> [...]
    > rozwiązaniem jest ANULOWANIE tych PODSTĘPNIE-OSZUKAŃCZYCH, ASYMETRYCZNYCH,

    Jeden z lepszych dowcipow jakie slyszalem ostatnio, bo przeciez nie mowisz
    powaznie.

    Firmy, nasi wspaniali biznesmeni nie widzieli co podpisali ? Jesli podpisuja
    umowy niekorzystne dla siebie, prowadzace ich do bankructwa, to na to
    wlasnie zaluguja. Pora by miejsce na rynku zajeli lepsi.
    Jesli wchodzisz w hazard licz sie z tym, ze przegrasz i poniesiesz
    konsekwencje.
    Nie wiedzieli z czym to sie je ? Powinni sie trzymac z dala. Na kilometr.
    Zgubiła ich wlasna chciwosc, tak jak wiekszosc spekulantow rynkowych.

    Sadzisz, ze gdyby zarobili na tych opcjach 10x tyle co na wlasnej produkcji,
    to podzielili by sie z kimkolwiek tym niesymetrycznym zyskiem ? BULLSHIT.

    Rynek ma naturalne mechanizmy do eliminowania idiotow, chciwcow z rynku. I
    one wlasnie zaczynaja dzialac. Kropka.

    --
    in

  • 36. Data: 2009-02-21 09:49:42
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >Wtopili i dalej swoje biorą a to co wtopili mamy wyrównać my. Paranoja.
    >Wystarczy że przez lata dotowaliśmy górników, hutników i emerytury dla

    Powiesic za jaja
    10 lat do paki
    i bez prawa wykonywania zawodu do konca zycia,
    zdegradowanie na produkcje do załogi (jesli na to pozwala profil firmy).

    pzdr
    Dars

  • 37. Data: 2009-02-21 13:30:28
    Temat: Re: LUDZIE - w moim poście jest coś innego.
    Od: fatso <f...@n...com>

    Maciej Bojko wrote:

    > Może nie na poparcie, bo też specjalnie nie popieram, ale na
    > wytłumaczenie.

    Ferrum gdzie trzymam troche grosza, oglosilo ze za 2008 zarobilo na
    opcjach 3.2 mln zl
    Bank, ktory stracil, jakos nie protestuje ze bedzie musial placic. Ale
    to samo Ferrum melduje
    ze w 2010-11 moze stracic >30 mln zl na opcjach do bankow.
    Czy Ferrum moze teraz protestowac ze zostalo ograbione przez zydow i
    cyklistow?

    fatso

  • 38. Data: 2009-02-21 13:48:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    sorden wrote:

    kol.sorden, zgadzam sie w zupelnosci. Rynek sobie sam poradzi
    bo ma doskonale mechanizmy samoregulujace. Pawlak tylko
    te mechanizmy popsuje. Dziwie sie tylko jednemu, ze NIK
    czy tez Agencja Bezpieczenstwa Wewnetrznego czy jak sie taka ubecja
    dzisiaj nazywa, nie weszly w pore z ostrzezeniem dla naiwnych furmanow
    co nagle stali sie Panami Przedsiebiorcami bo sie dorobili tuzina furmanek.

    Skoro londynskie zydy widzialy z daleka jak na dloni, ze zlotowka jest
    przerazliwie przewartosciowana(ja sam to dostrzeglem i zaprzestalem
    transferow
    do Polski) to takie cos powinny byly dostrzec odpowiednie agendy w Polsce.
    Kilkanascie sponsorowanych artykulow w prasie zrobiloby swoje i ostrzeglo
    Swinskich Ryjow przed grozba kryjaca sie w instrumentach finansowych.
    Dzisiaj juz jest za pozno. Zreszta mala strata- zarznie sie te 10 tys
    Swinskich Ryjow
    finansowo, po nich przyjda inne, lepsze i madrzejsze rodzaje gatunku
    Swini Rasy Polskiej
    Bialej, Zwislouchej.

    fatso

  • 39. Data: 2009-02-21 14:33:51
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    axel pisze:

    > ....dziwię się, że tak to oceniasz Dars !
    > Zauważ że:
    >
    > I proszę nie pisać, w tym miejscu, żadnych akademickich dyrdymał o wolnym i
    > demokratycznym rynku...itp. bzdur.
    > Jeśli tego się nie zrobi, to....

    ...ciekawe czy te masy ludzkie będą szczęśliwe i będą bić oklaski
    > skurwysynom z Londynu ?!
    >
    > axel

    Dobrze piszesz axel, ja też jakoś, tym razem, nie mogę zrozumieć Darsa.

    Przecież przeprowadzono typową akcję DYWERSYJNĄ przeciwko Polsce, jej
    systemowi gospodarczemu, jej finansom i porządkowi prawnemu.
    Dywersyjną, bo w całości sterowaną z zewnątrz a wykonaną łapkami banków,
    tylko z nazwy polskich.

    W ten sposób, był to zaplanowany, wrogi nam akt wojny gospodarczej i
    jako taki powinien być rozpatrywany. A wobec tego prawne posunięcia
    zaproponowane przez Pawlaka (i inne) powinny spotykać zrozumienie
    wewnętrzne, które intensywnie jest mącone akcją socjotechniczną tych
    samych sił, które poczyniły zamach na naszą kasę.

    Bez względu na to, jak bardzo nie cenię sobie samego Pawlaka, to jego
    "akcja" jest dla mnie zrozumiała ...
    Zuk

  • 40. Data: 2009-02-21 16:54:38
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > samych sił, które poczyniły zamach na naszą kasę.
    >
    > Bez względu na to, jak bardzo nie cenię sobie samego Pawlaka, to jego

    Każdy ma swoje zdanie ja swojego nie zmienie.
    Nawet jak piszesz ze to było wszystko umówione
    to nie zwalnia podpisujących te umowy od kary.
    Jestem "za" aby pomóc Tym firmom ale ludzie którzy
    doprowadzili swoje firmy na skraju bankructwa
    należy się surowa kary i tego nie zmieni.
    A było ok ? Jak nasz GPW głosno krzyczała
    że pod koniec roku duzy gracz ma duzo pozycji S
    i moze dołowac rynek uważasz ze tak powinno
    sie robic...... moze to było za to.

    Nurtuje mnie jedno jak prezesi finansowi
    którzy powinni wiedziec albo miec troche wyobrażni
    że zgodzili sie na takie umowy.

    pzdr
    Dars