  • 41. Data: 2007-12-15 02:54:22
    Temat: Re: LUKAS Bank - rewelacyjny przez Internet
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Gru, 00:37, "Mel Udall" <j...@o...pl> wrote:

    > W PKO BP i mBanku mam porobione przelewy zdefiniowane, ktore mozna wykonac
    > bez podawania hasel.
    > W Lukasie tego nie widze, czy nie ma?

    Sadze, ze jest, bo mozna biorac konto bez tokena poruszac sie tylko na
    przelewach zdefiniowanych (zakladanych w oddziale przez okienkowego
    bezplatnie z naszej dostarczonej listy przelewow czy odbiorcow do
    zalozenia).

  • 42. Data: 2007-12-15 07:16:16
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Mel Udall" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Juz tak sie nie podniecaj - jakiejs kolosalnej roznicy do mBanku nie
    > widze.

    no tu przesadziles, albo zafixowany jestes na mBank
    Lukas spokojnie bije go , ale jak tobie nie odpowiada L to zamknij konto,
    nikt na sile nie bedzie Cie trzymal bo i po co

  • 43. Data: 2007-12-16 09:49:11
    Od: summ <s...@g...com>

    On 15 Gru, 00:31, "Mel Udall" <j...@o...pl> wrote:

    > Juz tak sie nie podniecaj - jakiejs kolosalnej roznicy do mBanku nie widze.

    IMHO oprogramowanie mBanku wyprzedza większość "starych dobrych
    banków" o 2 (dwie) klasy. Jednak Lukas wyprzedza nawte mBank o jedną
    klasę. Lukas startował w 1999 roku i skorzystał z nowego
    oprogramowania. Stare banki mogą jedynie usprawniać swoje archaiczne
    oprogramowanie. Wyobrażasz sobie wymianę oprogramowania z dnia na
    dzień? Teoretycznie po roku przygotowań jest to możliwe, ale jakim
    kosztem i z jakim ryzykiem się wiąże.

    > Jest OK i to powinna byc norma.

    Klimatyzacja, ABS i poduszki powietrzne (także boczne) w samochodach
    też powinny być normą? ;-)

    > Co mi po wodotryskach, skoro prawie kazdy numer konta musze oczyszczac ze
    > spacji?

    Jeśli codziennie wprowadzasz np. 6 nowych kont, w których ręcznie
    usuwasz spacje to masz problem. Usuwanie spacji trwa jakieś 10 sekund
    (zmierzyłem przed chwilą). Tracisz całą *minutę* :-) Ja bym sobie
    napisał kilkulinijkowy programik, który z menu kontekstowego
    proponowałby wycinanie spacji z tekstów w schowku - wtedy dochodzą
    tylko dwa kliknięcia więcej w trakcie kopiowania do Lukasa, A przy
    dużej ilości kopiowań ustawiłbym tryb "inteligentny", który
    wyczuwałby, że tekst w schowku jest numerem konta i usuwałby spacje
    automatycznie. Prawdopodobieństwo, że xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    xxxx nie jest numerem konta, (mimo, że składa się z samych cyfr) jest
    znikome.

    Na szczęście nowy numer konta wprowadzam najwyżej raz na pół roku, jak
    płacę z góry na Allegro, więc nawet programiku nie będę sobie pisał.

    Pozdrawiam
    summ

  • 44. Data: 2007-12-16 10:06:32
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "summ" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    >oprogramowanie. Wyobrażasz sobie wymianę oprogramowania z dnia na
    >dzień? Teoretycznie po roku przygotowań jest to możliwe, ale jakim

    Lukas wlasnie taka wymiane przeprowadzil, obecny system nie jest ttym co byl
    na poczatku
    ale zrobili to bardzo sprawnie

  • 45. Data: 2007-12-16 10:20:15
    Od: summ <s...@g...com>

    On 16 Gru, 11:06, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    e23g2000prf.googlegroups.com...

    > Lukas wlasnie taka wymiane przeprowadzil, obecny system nie jest ttym co byl

    Z tego wynika, że Lukas tak łatwo nie da się wyprzedzić, nawet jak
    taki kolos jak PKO S.A. wpakuje olbrzymie pieniądze w wymianę
    oprogramowania.
    Tylko te cholerne spacje w numerach kont ;-). A może jest jakiś
    freeware, który usuwa spacje ze schowka? Trzeba będzie poszukać w
    necie :-)

    summ

  • 46. Data: 2007-12-16 10:52:25
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Tylko te cholerne spacje w numerach kont ;-). A może jest jakiś
    >freeware, który usuwa spacje ze schowka? Trzeba będzie poszukać w
    >necie :-)

    jesli to taki problem (ja go nie dostrzegam bo przelewam na niezmienne
    konta-no moze raz w miesiacu nowe konto sie zdarzy)

    proponuje
    1. otworzyc Notatnik (Start-> Programy -> Akcesoria ->Notatnik)
    2. wkleic numer_konta_ze_spacjami
    3. wcisnac ctrl H
    4. w pierwszym polu ZNAJDZ zrobic odstep klawiszem spacji
    5. w drugim polu ZAMIEŃ NA - NIC nie wstawiac
    6. nacisnac przycisk ZAMIEŃ WSZYSTKO
    7. zaznaczyc otrzymany ciag cyfr , Ctrl C i do lukasa Ctrl V wkleic

  • 47. Data: 2007-12-16 11:47:56
    Od: summ <s...@g...com>

    On 16 Gru, 11:52, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

> [...]
    > 6. nacisnac przycisk ZAMIEŃ WSZYSTKO
    > 7. zaznaczyc otrzymany ciag cyfr , Ctrl C i do lukasa Ctrl V wkleic

    Większość języków programowania ma wbudowaną funkcję, która zamienia
    znak na inny, w szczególności go usuwa, np w języku Python wygląda to
    tak:

    '83104016681040006700399362'

    Można napisać programik, który będzie automatycznie usuwał spacje ze
    schowka, ale wtedy trzeba by kliknąć na ten programik np. na pasku
    zadań. Wygodniejsze byłoby wywoływanie go z menu kontekstowego. Język
    Python jest darmowy - może jakiś początkujący programista da się
    skusić, zwłaszcza, że przyjemnie jest pisać programy, które są potem
    przez ludzi używane.

    summ

  • 48. Data: 2007-12-16 15:21:35
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

> [...]
    > przelewach zdefiniowanych (zakladanych w oddziale przez okienkowego
    > bezplatnie z naszej dostarczonej listy przelewow czy odbiorcow do

    No to nie jest rozwiazanie, bo ja chory jestem, jak mam isc do banku.

    Skasowanie kilku spacji nie jest problemem, jest tylko drobna niedogodnosc z
    ktora da sie zyc.
    Zreszta pewnie poprawia - PKO BP tez mialo z tym problem kilka lat temu.

    Pozdrawiam
    alacak

  • 49. Data: 2007-12-16 15:23:48
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no tu przesadziles, albo zafixowany jestes na mBank
    > Lukas spokojnie bije go , ale jak tobie nie odpowiada L to zamknij konto,
    > nikt na sile nie bedzie Cie trzymal bo i po co

    I tu sie mylisz - nie moge zamknac konta.

    Pozdrawiam
    Mel Udall

  • 50. Data: 2007-12-16 15:26:35
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

> [...]
    On 15 Gru, 00:31, "Mel Udall" <j...@o...pl> wrote:

    >Klimatyzacja, ABS i poduszki powietrzne (także boczne) w samochodach

    Dokladnie - i co najmnie 130KM ;)

    > Jeśli codziennie wprowadzasz np. 6 nowych kont, w których ręcznie
    > usuwasz spacje to masz problem. Usuwanie spacji trwa jakieś 10 sekund
    (zmierzyłem przed chwilą). Tracisz całą *minutę* :-)

    Przesiadam sie z PKO BP i mBanku, wiec wklepywania troche jest.

    > Ja bym sobie napisał kilkulinijkowy programik

    Nie kazdy potrafi, a jak juz napisalem, da sie z tym zyc i pewnie niedlugo
    poprawia.

    Pozdrawiam
    Mel Udall