  • 11. Data: 2006-01-25 15:22:36
    Temat: Re: [LUKAS] Prace konserwacyjne bankomatów
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Przecież to jakieś bzdury.
    >Jeśli jesteś posiadaczem konta "E-KONTO PRO" to czy ten zasrany bankomat
    >Euronetu bedzie przy oddziałach, czy w ścianie, czy na dworcu centralnym,
    >czy w hipermarkecie to wypłaty są bezpłatne.
    >Podsumowując:
    >BZWBK - bezpłatne dla wszystkich
    >BZWBK i Euronet - bezpłatne dla posiadaczy e-konto PRO
    >
    >do tego żeby to zrozumieć nie jest potrzebna żadna lista bankomatów

    E-konto pro nie jest obowiązkowe, a wobec tych którzy go nie mają prostota
    Twej argumentacji mocno kuleje. Zresztą w zasadzie nie wiem z czym
    dyskutujesz. Czy Ty przed wyjściem z domu (biorąc pod uwagę wypłatę w
    bankomacie) sprawdzasz strony emitenta karty?
    I jeszcze jedno, ze względow higienicznych odradzam korzystanie z "zasranych
    bankomatów". No, ale to też wedle gustu.
    MSPANC ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2006-01-25 15:22:55
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Adam Bosiacki <B...@w...pl> napisał(a):

    > Co prawda, technicznie rzecz biorąc (co czynię raczej dla czepiania się, bo
    > się z Tobą zgadzam, co do zasady), te bankomaty są nie *w placówkach*,
    > ale *w pobliżu placówek*, ale mniejsza z tym.

    W najbliższych mi dwóch oddziałach bankomaty są w placówce Lukasa.
    Vis a vis prawie zawsze pustego ekspresu do kawy.
    Duże szafy; szkoda, że nie niższe, bo by można na nich usiąść.
    W oddziałach jest co prawda kilka krzeseł, ale na dwa czynne stanowiska (z
    czterech) w jednym zawsze łapie się jelenia na &#8222;tani&#8221; kredyt, a w drugim
    łapanie kolejnego jelenia przeplatane jest przyjęciem dwóch wpłat.
    Tak poważnie myślę, że gdyby te bankomaty obniżyć, to zyskałoby się dodatkowe
    cztery miejsca siedzące. Co prawda kolejka często liczy kilkadziesiąt osób,
    ale nie od razu Kraków zbudowano.

    Może kiedy w 2009 roku (optymista ze mnie!) skończą prace nad wdrożeniem
    pierwszej wersji bankowości on-line, wezmą się za stworzenie okienek kasowych
    w placówkach?
    Ale Order Stacza Kolejkowego za prześcigniecie, w wielkości kolejek, PKO mają
    już w tym roku zapewniony.

  • 13. Data: 2006-01-25 15:35:15
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >W najbliższych mi dwóch oddziałach bankomaty są w placówce Lukasa.

    To przepraszam. Bywam rzadko i tam gdzie bywam są na świerzym powietrzu.

    >Może kiedy w 2009 roku (optymista ze mnie!) skończą prace nad wdrożeniem
    >pierwszej wersji bankowości on-line, wezmą się za stworzenie okienek kasowych
    >w placówkach?

    Zdradź mi proszę, po co okienka, jakoś nie mogę pojąć na czym będzie ta ulga
    polegać. Panny tam raczej młode pracują ;-)
    Ale muszę przyznać, że się banku nie czepiam bo go specyficznie używam. W
    placowkach nie bywam, z bankomatu korzystam tylko wtedy, gdy przechodzę obok
    BZWBK. Lukasa głównie stosuję do przelewów i czasami do lokat i funduszy. I
    tak sobie myślę, że jako jedyny bank, to byłby przykry dosyć.

  • 14. Data: 2006-01-25 16:01:54
    Od: "sidcom" <c...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Bosiacki" <B...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I jeszcze jedno, ze względow higienicznych odradzam korzystanie z
    > "zasranych
    > bankomatów". No, ale to też wedle gustu.
    > MSPANC ;-)

    heheh...to prawda, masz racje, "zasrane bankomaty" należy omijać.

  • 15. Data: 2006-01-25 17:13:49
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *sidcom* pisze:

    > Prace konserwacyjne bankomatów
    > W nocy z 29 na 30 stycznia z powodu prac konserwacyjnych prowadzonych przez
    > Euronet istnieje możliwość wystąpienia krótkich przerw w korzystaniu z
    > bankomatów Euronetu. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
    W ciągu ostatniego tyg. juz 3 razy próbowałem wypłacać
    z bankomatu Euronetu przy Lukas Banku. Za każdym razem
    a to awaria podajnika, a to bankomat nieczynny... :-/

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 16. Data: 2006-01-25 19:32:07
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik PB napisał:

    > Nawet
    > jeszcze pół roku nie minęło od czasu, kiedy zaczęli uruchamiać swój pierwszy
    > system bankowości on-line.

    A wydawalo mi sie ze konto mam u nich od wrzesnia 2001 roku i od
    poczatku moglem sie logowac przez internet...

  • 17. Data: 2006-01-25 20:15:46
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-25 20:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    o`rety, gdy pisał(a):

    > A wydawalo mi sie ze konto mam u nich od wrzesnia 2001 roku i od
    > poczatku moglem sie logowac przez internet...

    Ale faktycznie do niedawna był to system offline...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 18. Data: 2006-01-31 08:27:58
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    > Zdradź mi proszę, po co okienka, jakoś nie mogę pojąć na czym będzie ta ulga
    > polegać. Panny tam raczej młode pracują ;-)

    W Lukasie, z moich obserwacji, rozkład klientów jest (w uproszczeniu)
    następujący: 1 biorący kredyt, 10 wpłacających ratę.
    Decyzja kredytowa, umowa, wyjaśnienia itp., to 20 minut do pół godziny.
    Na cztery stanowiska zazwyczaj czynne są dwa. Kiedy tylko na obydwu trafią się
    rodziny, bo zazwyczaj kredyt wspólnie bierze mąż z asystującą żoną (rodzinne
    konsultacje są o kwadrans dłuższe), to kolejka rośnie do kilkudziesięciu osób
    i godziny oczekiwania (tuż po szesnastej bywa dłuższa).
    Okienko kasowe rozładowałoby 90% kolejki wpłacających, a konsultanci zajęliby
    się łapaniem ;-) klientów, a nie kasowaniem.
    W efekcie zmian, do kasy stałyby ze dwie, trzy osoby, a do konsultanta może
    jedna.
    Znikł by sztuczny tłok, nieraz wylewający się na ulicę z ciasnego banku.

    Przy okazji, reklamy na szybie banku zachęcające do przetestowania konta
    firmowego i kolejka zaczynająca sie przed wejściem zawsze mnie rozśmiesza,
    kiedy popołudniami przechodzę obok Lukasa.
    Hi-hi, stojąc w tych godzinnych kolejkach najlepiej dzienny utarg deponować.

    No, ale Lukas, to jest Lukas. Taka ich uroda.
    Byleby tak nie było w innych bankach.

  • 19. Data: 2006-02-01 15:02:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 25 Jan 2006 15:22:55 +0000 (UTC), "PB"
    <e...@g...pl> wrote:

    >Może kiedy w 2009 roku (optymista ze mnie!) skończą prace nad wdrożeniem
    >pierwszej wersji bankowości on-line, wezmą się za stworzenie okienek kasowych
    >w placówkach?
    w Szczecinie jest odrebny lokal z samymi tylko okienkami kasowymi do
    splaty rat.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl