  • 1. Data: 2002-03-15 20:58:35
    Temat: LUKAS bardziej online
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Od bodajże wczoraj LUKAS wprowadził online-nowość operacji karcianych. Na
    przykład zapłaciłem kartą i ta kwota figuruje już w "zablokowanych środkach".
    Wcześniej takiego czegoś nie było co wpływało na dużą liczbę niedozwolonych
    debetów oraz na dużą liczbę prowizji po 30,00 PLN każda. Pewnie była część osób
    nieuczciwych i stąd technologia poszła na przód.

    gratulacje!

    @nteneum

    http://www.anteneum.com

  • 2. Data: 2002-03-17 06:41:24
    Temat: Re: LUKAS bardziej online
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    <k...@p...onet.pl> (news:0738.000000f5.3c92607b@newsgate.onet.pl):

    > Pewnie była część osób
    > nieuczciwych i stąd technologia poszła na przód.

    @nteneum, odkryłeś ciekawą zależność; żeby to jeszcze chciało działać w
    skali kraju ;)

  • 3. Data: 2002-03-17 21:18:12
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    była część osób
    >nieuczciwych i stąd technologia poszła na przód.

    a czy dotyczy to rowniez szybkosci z jaka przekazywane sa
    informacje o wplywach na konto?

    do tej pory pieniadze ktore wplynely na konto byly dostepne
    powiedzmy po dobie, czy teraz po zaksiegowaniu sesji elixiru sa
    widoczne od razu?

  • 4. Data: 2002-03-18 07:38:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Mar 2002 22:18:12 +0100, "Piotr" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >do tej pory pieniadze ktore wplynely na konto byly dostepne
    >powiedzmy po dobie, czy teraz po zaksiegowaniu sesji elixiru sa

    Informacje o wplywach zawsze byly przekazywane na bierzaco tylko dane
    w internecie byly automatycznie uaktualniane tylko raz dzienie. Dla
    aktualnego salda w danej chwili trzeba niestety zrobic aktualizacje i
    to sie chyba nie zmienilo :(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl