  • 1. Data: 2009-11-16 15:29:09
    Temat: LUKAS e-bank nowy layout
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Pracowali po nocach, pracowali... i wypracowali! Od 22-go dostępna nowa
    wersja serwisu, a już można przetestować demo. Jakiś taki... bezpłciowy
    :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2009-11-16 17:13:43
    Temat: Re: LUKAS e-bank nowy layout
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Aicha pisze:
    > Od 22-go dostępna nowa wersja serwisu, a już można przetestować demo.

    nadal nie można sortować płatności :-(

  • 3. Data: 2009-11-16 19:10:57
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Aicha pisze:
    > Pracowali po nocach, pracowali... i wypracowali! Od 22-go dostępna nowa
    > wersja serwisu, a już można przetestować demo. Jakiś taki... bezpłciowy

    Wg mnie ładniejszy od poprzedniego. Widzę, że polecenie zapłaty pojawia
    się w tej wersji.
    Bez rewolucji i dobrze. E-konto w Lukasie uważam za jedno z najlepszych
    a mam je od wielu lat.
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 4. Data: 2009-11-16 19:14:15
    Od: Bolo Łącznik <b...@l...com>

    Niech przestaną wyłączać serwis internetowy o 24 - szlak mnie przez to
    trafia.

  • 5. Data: 2009-11-16 20:31:44
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie ładniejszy od poprzedniego. Widzę, że polecenie zapłaty pojawia
    > się w tej wersji.
    > Bez rewolucji i dobrze. E-konto w Lukasie uważam za jedno z najlepszych a
    > mam je od wielu lat.

    Polecenie zapłaty jest też w dotychczasowej wersji. W tej nowej nic się nie
    zmienia, oprócz tego że komuś dali do ręki kolorowe kredki. Na cholerę takie
    zmiany, które nic nie wnoszą oprócz kolorystyki?

    wiatrak

  • 6. Data: 2009-11-16 21:16:48
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    notveryoldman <n...@g...pl> napisał(a):

    > demo.
    >
    > nadal nie można sortować płatności :-(

    Wygląda na to że tylko kolorki zmienili...
    Ja bym jeszcze postulował filtr w historii transakcji po Odbiorcy

  • 7. Data: 2009-11-17 08:33:01
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "wiatrak" napisał:

    > Polecenie zapłaty jest też w dotychczasowej wersji. W tej nowej nic się
    > nie zmienia, oprócz tego że komuś dali do ręki kolorowe kredki. Na
    > cholerę takie zmiany, które nic nie wnoszą oprócz kolorystyki?

    Lepsze jest wrogiem dobrego. Czy komuś - tak jak mnie - nie wyświetla się
    mapa placówek/bankomatów?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 8. Data: 2009-11-17 09:50:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Lis, 18:13, notveryoldman <n...@g...pl>
    wrote:

    > nadal nie można sortować płatności :-(

    Zwróciłem im na to uwagę i dostałem odpowiedź:

    Szanowny Panie,
    planujemy uruchomić w/w funkcjonalność w II etapie rozbudowy LUKAS e-
    Banku. Na tą chwilę nie znamy jeszcze dokładnej daty.

    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2009-11-17 10:47:10
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 16 Lis, 16:29, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
    > Pracowali po nocach, pracowali... i wypracowali! Od 22-go dostępna nowa
    > wersja serwisu, a już można przetestować demo. Jakiś taki... bezpłciowy
    > :)

    Rozumiem, że od 22 również nowy cennik?

  • 10. Data: 2009-11-18 08:19:52
    Od: jQ <a...@s...pl>

    notveryoldman wrote:

    > nadal nie można sortować płatności :-(
    I wyszukiwać w historii przelewów po odbiorcy pewnie też nie. A tyle razy
    miałem potrzebę, żeby sprawdzić, kiedy i jakie przelewy do konkretnej osoby
    wysyłałem. I co - i muszę ręcznie szukać, bo filtrowanie jest tylko po
    dacie i kwocie.