  • 11. Data: 2004-01-13 13:35:38
    Temat: Re: [LUKAS] karta VE
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Tue, 13 Jan 2004 14:03:14 +0100, na pl.biznes.banki, Wojciech Nawara
    napisał(a):

    > Oczywiście aktualizacja salda w e-banku graniczy z cudem. :-)

    U mnie cudów nie ma juz od końca grudnia :(. A jeszcze wczoraj byłem we
    Wrocku na spektaklu, na którym co chwilę reklamowali Lukasa. Trafiało mnie
    :)

  • 12. Data: 2004-01-13 14:37:16
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    4. Dzis loguję sie po raz pierwszy i co widze?:
    > a. DWA rachunki (ten stary tez, a jakze, moge sobie nawet obejrzec
    > historie itd)

    typowe w lukasie

    > b. NIE WIDZE nigdzie numerow rachunkow w formacie IBAN

    dziwne ja widze

    > c. Lista odbiorcow zawiera POPRZEDNICH odbiorców, wiele z nich
    > niaktualnych, plus te dwa nowe, oktorych nizej...
    > d. Nie mogę odbiorców wykasować, wiadomo, nie mam tokena, ale... Operator
    > tez nie moze, bo podobno nie mam TELEKODU !!! A ja go mam, bo inaczej nie
    > moglbym nadac sobie hasla www :)))

    bzdura hasla www nie nadajesz telekodem
    w placowce banku nadajesz kod do Lukaslini i e-banku oddzielnie, a to czy to
    jest to samo haslo zalezy tylko od Ciebie. Popatrz w papierkach czy masz
    potwierdzenie uzyslania dostepu do lukas lini

    > e. A te dwa numery rachunkow jakis fachowiec popsul, wstawiając kreske w
    > srodek numeru NRB, dzieki temu system informuje: nie ma takiego banku. Co
    > ciekawe wstawioną ją nie po numerze banku, tylko po 8mej cyfrze NRB a wiec
    > tak XXYYYYYY-YYZZZZZZZZZZZZZZZ itd - paranoja jakaś.

    fakt, ale szkoda ze nie zglosiles podpisujac dodanie odbiorcy (przeczytales
    co podpisujesz?)

    > f. NIC nie mogę zrobić dzwoniąc, bo Lukas nie wie, że mi nadal Telekod ;))

    to Ty nie wiesz ze go nie nadales

    > I co Wy na to?

    nie ma sie czym podniecac, no moze po za tym ze sa jacys starzy odbiorcy

    pozdr
    Marek

  • 13. Data: 2004-01-13 15:18:46
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > 4. Dzis loguję sie po raz pierwszy i co widze?:
    >
    > typowe w lukasie

    To smutne, że badziew jest typowy.

    > dziwne ja widze

    A ja NIE. Mój brat widzi również, wiec wiem gdzie tego szukać. A u mnie
    nie ma. I już.

> [...]
    > jest to samo haslo zalezy tylko od Ciebie. Popatrz w papierkach czy masz
    > potwierdzenie uzyslania dostepu do lukas lini

    Kolega się myli, proszę więc nie szafować słowem 'bzdura'. Złożyłem
    wniosek poprzez www, zaznaczając,
    że NIE CHCĘ mieć dostepu poprzez telefon. No i OK. Natomiast procedura
    nadania hasła www wymaga, żebym logując się po raz pierwszy wpisał TELEKOD
    i potem oczywiście go zmienił. Tak więc tak czy inaczej, wczoraj (więc
    proszę nie zarzucać mi zaćmienia pamięciowego) nadałem w systemie TELEKOD
    (głos automatu w słuchawce: "Proszę o wprowadzenie nowego TELEKODU i
    potwierdzenie go krzyzykiem, i potem ponownie...") Co też zrobiłem. Dziś
    po południu zalogowałem się do www, a tu takie kwiatki jak opisywałem.
    Jesli Kolega taki obeznany w procedurach Lukasa, proszę powiedzieć jaka
    jest możliwosc uzyskania PIERWSZEGO hasla do logowania na www, gdy sie nie
    ma tokena? Bo pocztą go nie przesylają, przychodzi ismo, żeby zadzwonić na
    Lukaslinię.... Itd, patrz wyżej.

    > fakt, ale szkoda ze nie zglosiles podpisujac dodanie odbiorcy
    > (przeczytales
    > co podpisujesz?)

    Zawsze czytam co podpisuję. I w tym, co podpisałem, oba numery były
    wpisane longiem, z bankami mam do czynienia od dość dawna, i osobiście bym
    nie wpadł na to, żeby _bez wyraźniej potrzeby_ dzielić swoje numery NRB
    jakąś postawioną na dodatek przypadkowo kreską.

    > to Ty nie wiesz ze go nie nadales

    MAM TELEKOD, co potwierdził dziś kolejny operator, ale JEGO (operatora)
    monitorek tego nie pokazuje i rzecz będzie skierowana do informatyków.

    > nie ma sie czym podniecac, no moze po za tym ze sa jacys starzy odbiorcy

    Jestem daleki od podniecenia, a to ze są starzy odbiorcy i na dodatek nie
    bardzo bym chciał, żeby ktoś zalogował sie na moje konto, co jest o tyle
    łatwiejsze, że nie mam tokena, wykonał jakiś przelew dla kawału na konto
    kogoś, o kim zapomniałem już. Inny problem, że nazwy tych 'starych' są
    podobne nieco do tych dwóch nowych (jeden nazywa się np "SebOsobisty", a
    drugi "Seb Osobisty") - jak tak to zostanie, sam sie kiedyś pomyle.

    > no moze po za tym ze sa jacys starzy odbiorcy

    No, ja mam inne zapatrywanie do jakości usług bankwych - takie niedoróbki
    są skandaliczne dla mnie, od banków należałoby oczekiwać profesjonalizmu,
    nie umiem machnąć ręką, ale to moja prywatna opinia...
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 14. Data: 2004-01-13 15:41:44
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Tu sie poprawię:

    -----------------------------^^^^^^^
    ____

  • 15. Data: 2004-01-13 20:24:01
    Od: "Marcin Żyła" <m...@m...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bu0nuf$nsj$1@news.onet.pl...
    > Witajcie,
    >

    > No i nie udało mi się dostać karty VE z napisaem KARTA SKRADZIONA. :-( Na
    > karcie jest imię i nazwisko.

    Kiedyś bardzo dawno temu, skusiłem się na pakiet w Fortisie, i tam można
    było sobie dowolny tekst wpisać, leży jeszcze w szufladzie Kaczor Donald ;-)

    A co do płacenia - niewielu spzredawców "łapało" nazwisko, podpis się ma
    zgadzać.

    Pzdr Marcin

  • 16. Data: 2004-01-14 09:41:39
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

    > 1. Jakies pol roku temu zlikwidowalem eKonto Pro.

    Ja wczoraj po znalezieniu chwili czasu zlikwidowalem konto w Lukasie. Mialem
    je tylko 3 miesiace ale to wystarczy. Ale i tak musialem wdepnac do
    marmurkowego oddzialu :)
    Powody?

    1. Naliczyli mi oplate za wydanie VE do konta 30 zl, mimo ze nei prosilem o
    przespieszone wydanie,
    2. Brak informacji o pobieranych oplatach za przyslanie wyciagu poczta
    (wyciag standardowy a nie na zadanie), LuKonsultant twierdzil uparcie ze
    takie oplaty nie sa pokazywane na koncie wogole (!!!), a ja mu na to ze coe
    jest nei halo, bo generalnie lubie wiedziec za co bank zabiera mi pieniazki
    :)
    3. Generalnie kiepski bank, przynajmniej w okresie uzytkownia.

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 17. Data: 2004-01-14 21:04:37
    Od: m...@p...gazeta.pl

    Właśnie co się stanie jeżeli zlikwiduję kartę VE Lukasa, mają obowiązek
    pobrania opłaty czy nie, a tak wogóle opłaty chyba naliczają pod koniec
    miesiąca więc złożę reklamacje jakby co...I pytanko chyba jest jeszcze szansa
    uniknięcia opłaty nie tak drastycznie jak w poprzednim przypadku