  • 1. Data: 2003-06-18 15:35:04
    Temat: LUKAS mnie nie lubi :-(
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Witajcie

    Takie mam zapytanie. LUKAS nie chce mi dac pozyczki, kredytu, karty itd.
    Mowią ze wisze w BIK-u na liscie nierzetelnych. Wlasnie dostalem pismo z BIK-u
    ze nic podobnego. Pisza ze nie posiadaja danych na moj temat. LUKAS mnie olewa
    czy jest jakis inny BIK o ktorym nie wiem.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-06-18 17:31:00
    Temat: Re: LUKAS mnie nie lubi :-(
    Od: r...@r...pl

> [...]
    > ze nic podobnego. Pisza ze nie posiadaja danych na moj temat. LUKAS mnie olewa
    > czy jest jakis inny BIK o ktorym nie wiem.

    LUKAS _chyba_ nie wspolpracuje z BIKiem.

    A czy brales kiedykolwiek jakis kredyt w LUKASie? Moze maja Cie na wlasnej
    liscie podejrzanych z okazji jakichs problemow ze splata... ?
    A moze ktos z tego samego co Ty miejsca zamieszkania?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 3. Data: 2003-06-18 22:13:40
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    >LUKAS _chyba_ nie wspolpracuje z BIKiem.

    No to tym bardziej nie rozumien dlaczego powołują sie na BIK !
    pewnie tak najwygodniej

    >A czy brales kiedykolwiek jakis kredyt w LUKASie? Moze maja Cie na wlasnej
    >liscie podejrzanych z okazji jakichs problemow ze splata... ?
    >A moze ktos z tego samego co Ty miejsca zamieszkania?

    W LUKASIE nic nigdy nie brałem bo od zawsze mi odmawiali
    No chyba mnie nie lubia jednak.
    Postanawiam ich nie lubiec tez

  • 4. Data: 2003-06-18 22:22:41
    Od: "Dieter" <j...@i...pl>

    Nic sie nie przejmuj mam to samo. Sa pamietliwi. Wzialem 1500 na pozyczke w
    2000 roku na 12 rat, 11 rate splacilem 8 dni pozniej, 12 normalnie i pozniej
    nawet po poltora roku nie chcieli ze mna gadac. Niech sie pocaluja w dupe i
    tak to ich wszystkich (bankow) ostatnie podrygi bo watpie zeby po wejsciu do
    UE bylo cos takiego, ze 2,4% na koncie i 21% minimum przy kredycie. Zeby
    wszystkie banki szlag trafil, banda bucow.

  • 5. Data: 2003-06-19 12:14:45
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    > LUKAS _chyba_ nie wspolpracuje z BIKiem.

    Jest i korzysta z BIK-u.

    pozdr.