-
1. Data: 2004-07-27 21:12:06
Temat: LUKAS - prowizja za rzekomą modyfikację danych rachunku
Od: "KK" <a...@N...pl>
Własnie Lukas drugi raz policzył mi prowizję za zmianę daty generowania
wyciągu. Ja takiej zmiany nie robiiłem, jestem tego pewien. Za pierwszym
razem dopisałem swój adres e-mailowy a kilka dni temu poprawiłem zauważoną
literówke w nazwie ulicy z adresu do korespondencji.
Jedną reklamację już złozyłem (w tym na opłatę za wyciąg dla współposiadacza
mimo że przy otwieraniu rachunku nie chcieliśmy tego). Z druga reklamacja
trzeba będzie znowu odstać w kolejce :-(
Czy ktoś już miał podobną historię z tymi prowizjami?
Mam u nich konto PRO już kilka lat, do tej pory nie było poblemów. Dzieje
sie coś niedobrego, gdzieś tak od słynnej modyfikacji systemu z końca
czerwca.
KK
-
2. Data: 2004-07-27 21:57:03
Temat: Re: LUKAS - prowizja za rzekomą modyfikację danych rachunku
Od: d...@p...onet.pl
taką reklamację możesz złożyć używając opcji "pytania
i odpowiedzi" po zalogowaniu, sprawdziłem działa.
a system się kaszani, szczególnie z wyciągami i nie tylko...
pozdr.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2004-07-28 05:22:19
Temat: Re: LUKAS - prowizja za rzekomą modyfikację danych rachunku
Od: "KK" <a...@N...pl>
> taką reklamację możesz złożyć używając opcji "pytania i odpowiedzi"
Oczywiście koresponduję z nimi w ten sposób (średni czas reakcji: 3 dni) -
stąd dowiedziałem sie za co jest ta prowizja bo z poziomu internetu tego nie
widać. Dostaję odpowiedź że system zanotował taką operację i pozdrawiają
mnie. :-[
KK
-
4. Data: 2004-07-28 09:29:04
Temat: Re: LUKAS - prowizja za rzekomą modyfikację danych rachunku
Od: "spider" <s...@W...pl>
Użytkownik "KK" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
news:ce6ggb$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Własnie Lukas drugi raz policzył mi prowizję za zmianę daty generowania
> wyciągu. Ja takiej zmiany nie robiiłem, jestem tego pewien.
ja zauwazylem ze jak sie chce zmienic np adres korespondencji, to rowniez
trzeba cos wpisac w rubryke data wyslania wyciagu, pustego pola nie chce
przepuscic, a jak sie wybierze opcje "nie wysylac" to system traktuje to
jako zmiane daty wysylania wyciagu i na podsumowaniu wyswietla za ta
operacje 10 zl. Maja po prostu buga w systemie, napisalem do nich przez
pytania i odpowiedzi i odpowiedziano mi ze moge zmienic adres wlasnie ta
droga, no coz, mozna i tak, jednak nie wydaje mi sie ze dopracowanie tego
szczegolu to dla nich taki wielki problem.
--
spider
-
5. Data: 2004-07-28 17:10:50
Temat: Re: LUKAS - prowizja za rzekomą modyfikację danych rachunku
Od: dwr <d...@g...pl>
KK wrote:
> Własnie Lukas drugi raz policzył mi prowizję za zmianę daty generowania
> wyciągu. Ja takiej zmiany nie robiiłem, jestem tego pewien. Za pierwszym
> razem dopisałem swój adres e-mailowy a kilka dni temu poprawiłem zauważoną
> literówke w nazwie ulicy z adresu do korespondencji.
> Jedną reklamację już złozyłem (w tym na opłatę za wyciąg dla współposiadacza
> mimo że przy otwieraniu rachunku nie chcieliśmy tego). Z druga reklamacja
> trzeba będzie znowu odstać w kolejce :-(
> Czy ktoś już miał podobną historię z tymi prowizjami?
> Mam u nich konto PRO już kilka lat, do tej pory nie było poblemów. Dzieje
> sie coś niedobrego, gdzieś tak od słynnej modyfikacji systemu z końca
> czerwca.
> KK
>
CHcialo mnie tak samo potraktowac wiec napisalem do nich (komunikaty -
po zalogowaniu) i oczywiscie pozdrowili mnie i zapewnili ze nad tym
pracuja. Najwazniejsze ze zaproponowali ze sami zmienia te dane ktore
chce. POdalem i jeszcz raz odpisali zebym je potwierdzil (analogicznie
do rozwom z dezinfolinia) i zmienili sami - bez zmiany daty wysylania
wyciagu. Moze na razie tak trzeba?
Pozdrawiam
dwr