  • 1. Data: 2004-07-27 21:12:06
    Temat: LUKAS - prowizja za rzekomą modyfikację danych rachunku
    Od: "KK" <a...@N...pl>

    Własnie Lukas drugi raz policzył mi prowizję za zmianę daty generowania
    wyciągu. Ja takiej zmiany nie robiiłem, jestem tego pewien. Za pierwszym
    razem dopisałem swój adres e-mailowy a kilka dni temu poprawiłem zauważoną
    literówke w nazwie ulicy z adresu do korespondencji.
    Jedną reklamację już złozyłem (w tym na opłatę za wyciąg dla współposiadacza
    mimo że przy otwieraniu rachunku nie chcieliśmy tego). Z druga reklamacja
    trzeba będzie znowu odstać w kolejce :-(
    Czy ktoś już miał podobną historię z tymi prowizjami?
    Mam u nich konto PRO już kilka lat, do tej pory nie było poblemów. Dzieje
    sie coś niedobrego, gdzieś tak od słynnej modyfikacji systemu z końca
    czerwca.
    KK

  • 2. Data: 2004-07-27 21:57:03
    Od: d...@p...onet.pl

    taką reklamację możesz złożyć używając opcji "pytania
    i odpowiedzi" po zalogowaniu, sprawdziłem działa.

    a system się kaszani, szczególnie z wyciągami i nie tylko...

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-07-28 05:22:19
    Od: "KK" <a...@N...pl>

    > taką reklamację możesz złożyć używając opcji "pytania i odpowiedzi"

    Oczywiście koresponduję z nimi w ten sposób (średni czas reakcji: 3 dni) -
    stąd dowiedziałem sie za co jest ta prowizja bo z poziomu internetu tego nie
    widać. Dostaję odpowiedź że system zanotował taką operację i pozdrawiają
    mnie. :-[
    KK

  • 4. Data: 2004-07-28 09:29:04
    Od: "spider" <s...@W...pl>

    Użytkownik "KK" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Własnie Lukas drugi raz policzył mi prowizję za zmianę daty generowania
    > wyciągu. Ja takiej zmiany nie robiiłem, jestem tego pewien.

    ja zauwazylem ze jak sie chce zmienic np adres korespondencji, to rowniez
    trzeba cos wpisac w rubryke data wyslania wyciagu, pustego pola nie chce
    przepuscic, a jak sie wybierze opcje "nie wysylac" to system traktuje to
    jako zmiane daty wysylania wyciagu i na podsumowaniu wyswietla za ta
    operacje 10 zl. Maja po prostu buga w systemie, napisalem do nich przez
    pytania i odpowiedzi i odpowiedziano mi ze moge zmienic adres wlasnie ta
    droga, no coz, mozna i tak, jednak nie wydaje mi sie ze dopracowanie tego
    szczegolu to dla nich taki wielki problem.
    --
    spider

  • 5. Data: 2004-07-28 17:10:50
    Od: dwr <d...@g...pl>

    KK wrote:

> [...]
    > Mam u nich konto PRO już kilka lat, do tej pory nie było poblemów. Dzieje
    > sie coś niedobrego, gdzieś tak od słynnej modyfikacji systemu z końca

    CHcialo mnie tak samo potraktowac wiec napisalem do nich (komunikaty -
    po zalogowaniu) i oczywiscie pozdrowili mnie i zapewnili ze nad tym
    pracuja. Najwazniejsze ze zaproponowali ze sami zmienia te dane ktore
    chce. POdalem i jeszcz raz odpisali zebym je potwierdzil (analogicznie
    do rozwom z dezinfolinia) i zmienili sami - bez zmiany daty wysylania
    wyciagu. Moze na razie tak trzeba?

    Pozdrawiam

    dwr