  • 1. Data: 2009-04-06 08:38:52
    Temat: LUKAS trans bezgotowkowe
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl>

    Czy w Lukasie do transakcji bezgotowkowych mozna zaliczyc wyplaty z bankomatu?

  • 2. Data: 2009-04-06 08:45:08
    Temat: Re: LUKAS trans bezgotowkowe
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik " atott" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w Lukasie do transakcji bezgotowkowych mozna zaliczyc wyplaty z
    > bankomatu?
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Dziwna sprawa, bo ja debetówką z Lukasa wypłacam jedynie kasę z bankomatu, a
    nie nalicza mi 2 złotych wg. TOiP. A powinno od listopada naliczać, bo nie
    robie nią zakupów.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-04-11 07:55:34
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Mi policzyli właśnie prowizję 2 zł, bo operację z ostatniego dnia miesiąca
    zaksięgowali już w miesiacu następnym. Czy taki zapis w TOiP o dacie
    ksiegowania (a więc klient nie ma na to wpływu) nie jest przypadkiem do
    podważenia przez nadzór?
    Aha - wypłata gotówki nie ma tu wpływu. Niektórym po prostu nie liczą (na
    razie) tej prowizji.
    K.