-
11. Data: 2002-12-05 15:30:23
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "marek" <m...@w...pl>
a od kiedy Lukas traktuje zaległą prowizję jako przekroczenie stanu konta???
i jeszcze pobiera za to prowizję??? Moze się coś zmieniło, ale całkiem nie
dawno było o tym na grupie
Co do informacji dot. karty mi powiedzieli, że po VE mam się zgłosić do
placówki dopiero jak otrzymam PIN,
Marek
-
12. Data: 2002-12-05 16:33:30
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>
marek wrote:
> a od kiedy Lukas traktuje zaległą prowizję jako przekroczenie stanu
> konta??? i jeszcze pobiera za to prowizję??? Moze się coś zmieniło,
> ale całkiem nie dawno było o tym na grupie
> Co do informacji dot. karty mi powiedzieli, że po VE mam się zgłosić
> do placówki dopiero jak otrzymam PIN,
OK - saldo jest zero, kwota zaległych prowizji - kilka zlotych. Byc moze nie
pobiora kary za debet - tylko przypuszczalem, byc moze zbyt pesymistycznie.
Ustosunkowujac sie do poprzednich wypowiedzi - w zadnym wypadku nie chodzi
mi o literowke, faktycznie kazdemu moze sie zdarzyc i nie jest to az takie
wazne. Ale rozczarowal mnie sposob zalatwiania klienta, to ze mimo dostepu
przez internet musze i tak dralowac do oddzialu i wystac swoje w kolejce, to
ze nikt nie poinformowal mnie, ze poza PINem do pierwszej karty, nie
otrzymam poczta zadnej dodatkowej informacji (a spodziewalem sie pisemka lub
telefonu o duplikacie do odebrania). Wreszcie fakt, ze kilkakrotnie bylem
zapewniany o tym ze duplikat bedzie na koszt banku, a prowizje i tak
pobrano - wybaczcie ale nie bede caly czas zagladal gosciowi do komputera co
on tam wprowadza i czy zaznacza wlasciwa opcje.
Byc moze przez to wszystko jestem zbyt negatywnie nastawiony, ale jesli
chodzi o jakosc obslugi bardziej przypomina mi to Pekao niz nowoczesny bank
jakim Lukas chce (?) byc...
I jeszcze jedna sprawa - co powiecie o "przytulnosci" stanowisk w Lukasie?
Ja np. wpisujac PIN musialem sie zaslaniac calym cialem, bo
wspolkolejkowicze stoja tuz za plecami - mala zmiana aranzacji wnetrza
spokojnie rozwiazalaby sprawe...
Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl
-
13. Data: 2002-12-05 16:58:55
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:asnvfl$itg$1@sunflower.man.poznan.pl, Hubert Grzegorzewski
wrote:
> bylem zapewniany o tym ze duplikat bedzie na koszt banku, a prowizje
> i tak pobrano - wybaczcie ale nie bede caly czas zagladal gosciowi do
> komputera co on tam wprowadza i czy zaznacza wlasciwa opcje
Fakt; ale jak bedziesz stosowal takie surowe kryteria, zostaniesz bez banku.
> przez to wszystko jestem zbyt negatywnie nastawiony, ale jesli chodzi
> o jakosc obslugi bardziej przypomina mi to Pekao niz nowoczesny bank
a nowoczesny bank to ... ? (podaj jaki)
> I jeszcze jedna sprawa - co powiecie o
> "przytulnosci" stanowisk w Lukasie? Ja np. wpisujac PIN musialem sie
> zaslaniac calym cialem, bo wspolkolejkowicze stoja tuz za plecami -
> mala zmiana aranzacji wnetrza spokojnie rozwiazalaby sprawe...
Ja nie mam zastrzezen. U mnie wspolkolejkowicze - o ile są - siedzą sobie
kilka metrów z tyłu.
Pamiętaj, że zawsze możesz iść do innej placówki, o ile masz w zasięgu.
Co do złej aranżacji wnętrza w tej placówce, zasugeruj pracownikom - może
akurat.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
14. Data: 2002-12-05 17:15:10
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
> Pamiętaj, że zawsze możesz iść do innej placówki, o ile masz w zasięgu.
> Co do złej aranżacji wnętrza w tej placówce, zasugeruj pracownikom - może
> akurat.
O ile samego Lukasa, jego oprocentowanie, oferte itd. lubie to ciagle
mnie czyms wkurza. Tak odrowtnie jak w BZWBK - oferta coraz slabsza,
kolejki itd. ale samo zalatwianie spraw mile :->
Mianowicie ostatnio przyprowadzilem rodzicielke aby przeniosla swoje
lokaty tamze, ze wzgledu wlasnie na wyzszy, staly procent. Zeby zyskac
dodatkowe 0,3% za zalozenie przez net konieczne jest otwarcie ekonta.
Tak wiec mowie dysponenetce, jak jest, co chcemy i do czego to bedzie
sluzyc. No to najpierw non stop polecala e-konto pro (ilez razy klient
ma tlumaczyc, ze NIE CHCE!) - zupelna konsternacje wywolala informacja
zwrotna, ze na lokatach bedzie wiecej jak 5K PLN a klient nie chce Pro!
Jakos udalo sie przebrnac przez ten etap aby podczas ustalaniu limitow
przelewow dziennych (rodzicielka nie wie co to :-)) po zaproponowaniu
przeze mnie pewnej liczby kobieta uznala, ze taka kwota jest "absurdalna".
I jak mam byc mily? Powiedzialem, zeby nie obrazala klientow a taki
limit ma po prostu oznacza "do salda rachunku" - tlumaczyla sie obawa o
bezpieczenstwo (jeden zdefiniowany przelew na drugie wlasne konto :-)),
0 zl na telefon. :-))))))
Do tego wszystkiego mina marsowa, zero usmiechu na twarzy... I juz nie
chodzi nawet o szacunek do pracy ale o zwykle, ludzkie mile usposobienie...
PS.
Poznan, Gwarna
--
-=Pozdrowionka=-
Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722
-
15. Data: 2002-12-05 17:23:09
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "marek" <m...@w...pl>
W moim przypadku wyglądało to tak: telefon z oddziału, ze nie długo minie
termin odbioru wznowinej VE i jesli nie odbiorę to i tak bedzie prowizja.
IMHO zależy to chyba od oddziału (ludzi, którzy tam pracują), być moze jest
tez jakieś info na wyciągach ale ja nie otrzymuje.
Co do prowizji to jedyne rozsądne rozwiązanie jakie widzę to reklamacja
A "przytulność" stanowisk, cóz widziałem kiedys taką sytuację. Klientowi
odmówiono kredytu. Na pytanie dlaczego padła odpowiedź, ze wniosek został
zweryfikowany negatywnie, bank odmawia itd... Gość się nie poddawał się i
chciał konkretnie wiedzieć dlaczego nie. Po dłuższej dyskusji z doradcą
jeden z klientów czekających w kolejce włączył się mówiąc do nie doszłego
kredytobiorcy że ma zastrzeżony PESEL.
A skąd Pan wie ????
Pada pytanie, na które odpowiedź poprostu mnie zabiła.
BO TEJ PANI WYSKOCZYŁO TO NA KOMPUTERZE :):):)
I awantura na całego:)
Te stanowiska to poprostu bzdura!!!, BTW w oddziale, w któym często bywam za
plecami doradcy jest miejsce dla klientów gdzie mogą sobie spocząć, od ich
oczu jest moze 2-3 m. do monitora, jesli jest przy stanowisku klient można
się dowiedzieć wszystkiego o jego koncie!!!
Jeśli chodzi o staowiska to temat postu jest jak najbardziej na miejscu
pozd
Marek
-
16. Data: 2002-12-05 17:44:52
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:aso1mi$nm8$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:
> O ile samego Lukasa, jego oprocentowanie, oferte itd. lubie to ciagle
> mnie czyms wkurza. Tak odrowtnie jak w BZWBK - oferta coraz slabsza,
> kolejki itd. ale samo zalatwianie spraw mile :->
Tu - wyjątkowo - mam zupełnie różne doświadczenie.
> sluzyc. No to najpierw non stop polecala e-konto pro (ilez razy klient
> ma tlumaczyc, ze NIE CHCE!) - zupelna konsternacje wywolala informacja
> zwrotna, ze na lokatach bedzie wiecej jak 5K PLN a klient nie chce
> Pro!
Masz oczywiście rację. Niemniej weź pod uwagę, że klienci o takim stopniu
świadomości i dogłębnej znajomości oferty jak Ty stanowią znikomy odsetek
klientów. Najwyraźniej starała się (za bardzo i niepotrzebnie w przypadku
Twojej Rodzicielki, która przyprowadziła własnego doradcę! ;) ) zasugerować
dla klienta optymalną ofertę.
Faktycznie, niewzięcie przy wysokim saldzie konta Pro generalnie nie jest
optymalnym wyborem. Ona o tym wiedziała, tylko nie dojrzała głebokiej
premedytacji stojącej za tą decyzją, dlatego sfrustrowana usiłowała
przekonać do swoich racji. Ambitna i (nad)gorliwa.
> Jakos udalo sie przebrnac przez ten etap aby podczas ustalaniu limitow
> przelewow dziennych (rodzicielka nie wie co to :-)) po zaproponowaniu
> przeze mnie pewnej liczby kobieta uznala, ze taka kwota jest
powiesz, ile zer podałeś? ;)
> klientow a taki limit ma po prostu oznacza "do salda rachunku" -
> tlumaczyla sie obawa o bezpieczenstwo (jeden zdefiniowany przelew na
> drugie wlasne konto :-)), 0 zl na telefon. :-))))))
fakt, tu jeszcze musi się uczyć, zbyt schematycznie doradzała, nie przyszedł
jej do głowy taki model bezpieczeństwa
> Do tego wszystkiego mina marsowa, zero usmiechu na twarzy...
> Poznan, Gwarna
:) Wiem, o którą pracownicę chodzi. Ja ją nawet polubiłem.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
17. Data: 2002-12-05 17:49:06
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:aso1qc$hh4$1@flis.man.torun.pl, marek wrote:
> W moim przypadku wyglądało to tak: telefon z oddziału, ze nie długo
> minie termin odbioru wznowinej VE i jesli nie odbiorę to i tak bedzie
> prowizja. IMHO zależy to chyba od oddziału (ludzi, którzy tam
> pracują), być moze jest tez jakieś info na wyciągach ale ja nie
> otrzymuje.
To chyba od oddziału faktycznie zależy, bo do mnie nie zadzwonili i
przegapiłem o 2 miesiące.
A prowizja za odnowioną kartę jest potrącana automatycznie po 65 dniach od
utraty ważności starej karty - właśnie dziś mi potrącili, karta była ważna
do 9/2002. Zadzwoniłem do oddziału i poprosiłem, aby karta poczekała jeszcze
z tydzień, bo teraz nie mogę odebrać.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
18. Data: 2002-12-05 22:00:50
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
> Tu - wyjątkowo - mam zupełnie różne doświadczenie.
Wiem nie od dzis ;-)
> Faktycznie, niewzięcie przy wysokim saldzie konta Pro generalnie nie jest
> optymalnym wyborem. Ona o tym wiedziała, tylko nie dojrzała głebokiej
> premedytacji stojącej za tą decyzją, dlatego sfrustrowana usiłowała
> przekonać do swoich racji. Ambitna i (nad)gorliwa.
Chwali sie na pewno to, ze pracownik banku zna w miare jego ofert co nie
zdaza sie znowu tak czesto ;-) jednak antycypujac taki bieg zdarzen
dokladnie wyjasnilismy, ze konto ma sluzyc wylacznie do umieszczenia tam
lokat. No i po to, zeby nie chodzic z gotowka tylko ladnie przelew zrobic.
> powiesz, ile zer podałeś? ;)
Wcale nie duzo, raptem 5+cyfra :-> (identycznie jak sam mam ustawione)
> > Do tego wszystkiego mina marsowa, zero usmiechu na twarzy...
>
> > Poznan, Gwarna
>
> :) Wiem, o którą pracownicę chodzi. Ja ją nawet polubiłem.
Ja wole ta blondynke - pogodna przynajmniej :-)
--
-=Pozdrowionka=-
Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722
-
19. Data: 2002-12-05 22:23:46
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:asoie0$eiv$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:
> nie zdaza sie znowu tak czesto ;-) jednak antycypujac taki bieg
> zdarzen dokladnie wyjasnilismy, ze konto ma sluzyc wylacznie do
> umieszczenia tam lokat
Ten nowo ujawniony fakt nieco zmienia moją ocenę sytuacji.
> Wcale nie duzo
:)
> Ja wole ta blondynke - pogodna przynajmniej :-)
Juz rok nie bylem w oddziale (ostatnio 2 razy przy okazji ruchów belkowych,
podwyższać i obniżać limit właśnie), ale w przyszłym tygodniu pójdę odebrać
wznowioną kartę, to sobie odświeżę tę wiedzę :)
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
20. Data: 2002-12-06 14:55:36
Temat: Re: LUKAS - zenada
Od: "TOP" <o...@e...com>
[...]
>oczywiscie zgodzila. I teraz najwazniej. Kiedy Pracownik banku robi
>jakiekolwiek operacje na koncie klienta, to ostatnie pytanie jakie sie
>pojawia w systemie to: Operacja na koszt banku? TAK/NIE. Oczywiscie
>domyslnie ustawione na NIE. Wystarczy przypilnowac, co poracownik tam
>wybierai ewentualnie zwrocic mu uwage.
Zauważyłem to samo. Jakiś czas temu reklamowałem mechaniczne uszkodzenie KK.
Opisywałem procedurę wymiany na pbb, bo na 2 tygodnie (i ani dzionek krócej)
zostałem pozbawiony karty. Też była dyskusja na czyj koszt wymiana. Stanęło na
tym, że bank pokrywa koszty. Dziewczyna przyjmująca zgłoszenie prawidłowo
odpowiedziała na wyświetlone pytanie :^) i na wyciągu z KK pojawiła się
pozycja: Wydanie duplikatu karty 0 PLN.
A podsumowując, to wszystko sprowadza się do ludzi pracujących w danym
oddziale. Oddział w Wawie do którego teraz od czasu do czasu zaglądam, jest
bardzo w porządku - miła, kompetentna obsługa. Natomiast z drugiej strony
pierwszą próbę złożenia wniosku podjąłem w oddziale w Częstochowie i była
tragedia. Tak fatalnej obsługi nie widziałem jeszcze w żadnym oddziale,
żadnego banku. Ale to już historia...
Miłego dnia
Tomek
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl