  • 1. Data: 2009-04-28 22:51:38
    Temat: Lajtowy mBank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Chyba jeszcze nikt nie chwalil powrotu mBanku do mobilnosci, a moze cos mi
    umknelo... W kazdym razie niedawno ruszyla komorkowa wersja serwisu mBanku
    http://lajt.mbank.pl. Fajnie by bylo gdyby wrocila jeszcze wersja komorkowa
    serwisu transakcyjnego...

    MK
    22.04.2009, 11:46

    mBank lajt debiutuje.

    Ewelina Filipiak, mBank mobile, Aktualności

    Nadeszła upragniona wiosna... Każda kobieta wie, że wiosną należy zrobić
    dwie rzeczy - przejrzeć zawartość swojej szafy oraz zgubić zbędne kilogramy.

    mBank na wiosnę także walczy z nadmiarami kilogramów i dlatego proponuje
    swoim Klientom wersję lajt swojej strony internetowej, czyli mBank lajt.
    Projekt powstał w Wydziale Marketingu Internetowego i e-commerce mBanku.
    Opiekunem projektu jest Bartosz Łobanowski.

    Strona została przygotowana, aby ułatwić korzystanie ze stron mBanku w
    różnych miejscach i w sytuacjach, gdzie dostęp do internetu w komputerze
    może być utrudniony, czyli w tzw. sytuacjach awaryjnych :-)

    Dzięki nowej "lekkiej" wersji strony Klienci mają możliwość zapoznania się z
    najważniejszymi informacjami, takimi jak, lista bankomatów i wpłatomatów,
    podstawowa oferta produktowa mBanku, czy notowania giełdowe oraz notowania
    funduszy inwestycyjnych.

    Ponadto dzięki mBank lajt można kontaktować się z mBankiem poprzez forum lub
    blog za pośrednictwem swojej komórki, czy innych urządzeń mobilnych.

    Wiosną "wersja lajt" przyda się szczególnie, np. podczas wycieczki
    rowerowej, gdy przypomnisz sobie, że zapomniałeś wypłacić gotówkę z
    bankomatu, a nie wiesz gdzie jest najbliższy.

    mBank mobile proponuje dodatkowo coś ekstra - bezpłatny dostęp do internetu
    do 20 MB miesięcznie za darmo, czyli "Internet za FREE". Jeżeli nie masz
    jeszcze startera mBank mobile wystarczy go zakupić i aktywować usługę.
    Oferta nie jest skierowana jedynie do obecnych Klientów mBank mobile, ale
    również do przyszłych Klientów, którzy zakupią starter mBank mobile i
    aktywują usługę.

    Należy w tym celu raz na 30 dni wprowadzić krótki kod na klawiaturze
    telefonu *121*11*04#. Dostępny limit w ramach aktywowanych pakietów oraz ich
    okres ważności sprawdzisz wpisując: *121# i zatwierdzisz przyciskiem
    zadzwoń. Aby korzystać z transmisji danych, należy również aktywować usługę
    GPRS i prawidłowo skonfigurować telefon.

    Pełna aktywacja Pakietu "Internet za FREE" następuje maksymalnie w ciągu 24
    godzin od jej zlecenia podanym kodem aktywacji i jest potwierdzana
    wiadomością SMS. Data otrzymania wiadomości SMS uznana jest za chwilę
    aktywacji pakietu.

    Następny może być aktywowany w terminie minimum 30 dni (720 godzin) od daty
    aktywacji poprzedniego pakietu. Usługa jest aktywna zarówno w taryfie mobile
    i MIX.

  • 2. Data: 2009-04-29 09:50:22
    Temat: Re: Lajtowy mBank
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 29-kwi-09 00:51:38, MK napisawszy:

    > ... Fajnie by bylo gdyby wrocila jeszcze wersja komorkowa
    > serwisu transakcyjnego...

    W pierwszej chwili pomyślałem że właśnie o to chodzi! :(
    No, ale może wezmą przykład z Alioru i uruchomią w końcu "lekką"
    stronę transakcyjną...

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 3. Data: 2009-04-29 10:27:32
    Od: Marx <M...@n...com>

    To tak w skrocie (bo NTG) ile trzeba placic aby miec te 20MB? tzn jaki
    jest najnizszy koszt utrzymania konta?
    Marx

  • 4. Data: 2009-04-30 00:57:32
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    MK wrote:
    > Chyba jeszcze nikt nie chwalil powrotu mBanku do mobilnosci, a moze cos
    > mi umknelo... W kazdym razie niedawno ruszyla komorkowa wersja serwisu
    > mBanku http://lajt.mbank.pl.

    Daj spokój.

    Fajnie by bylo gdyby wrocila jeszcze wersja
    > komorkowa serwisu transakcyjnego...

    3 lata temu, na mLinii, powiedzieli mi, że zamiast niedziałającego wapu
    zrobią transakcyjne lekkie www...

    Na szczęście opera mini od pewnego czasu zaczęła sobie dawać radę z
    mBankiem, ale wygodne jest to średnio.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 5. Data: 2009-04-30 10:07:00
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-04-29, D@niel <n...@g...pl> wrote:

    > No, ale może wezmą przykład z Alioru i uruchomią w końcu "lekką"
    > stronę transakcyjną...

    Albo wezmą przykład z dowolnej innej strony WWW i nie będą uparcie
    twierdzić że system windows 2008 serwer z IE 7.0 to 'PDA' i odpalać
    wersji 'lajt'. Kilku znajomych kręciło na mLinię ale bez większego echa.
    "Zgłoszenie przyjąłem, dziękuję, do-widzenia'.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 6. Data: 2009-04-30 10:48:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Schliesky" news:gtat24$fql$1@inews.gazeta.pl

    > Na szczęście opera mini od pewnego czasu zaczęła sobie dawać radę z
    > mBankiem, ale wygodne jest to średnio.

    A miałeś może styczność z inteligo na komórce? Jeżeli tak to czy możesz się
    podzielić wrażeniami?

  • 7. Data: 2009-05-02 20:57:29
    Od: schliesky <s...@g...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Schliesky" news:gtat24$fql$1@inews.gazeta.pl

    > A miałeś może styczność z inteligo na komórce? Jeżeli tak to czy możesz się
    > podzielić wrażeniami?

    Nie, nie mam inteligo.