  • 1. Data: 2002-07-30 10:50:17
    Temat: Lamanie regulaminu przez bank
    Od: Jan Rychter <j...@r...com>

    Witam,

    Co można zrobić, żeby przysporzyć kłopotów bankowi, który postępuje
    wbrew regulaminowi?

    Dokładniej, mam problem z bankiem, który twierdzi, że poza tym co jest
    napisane w regulaminie są jeszcze jakieś "domyślne interpretacje" i
    "dodatkowe obostrzenia". Moim zdaniem stosunki między mną a bankiem
    reguluje Umowa i Regulamin, a nie jakieś wewnętrzne regulacje banku.

    Bank narobił mi już tyle kłopotów, że jestem skłonny poświęcić trochę
    czasu na narobienie kłopotów bankowi, jeśli to jest możliwe. Chodzi o
    konto firmowe.

    --J.

  • 2. Data: 2002-07-30 11:44:56
    Temat: Re: Lamanie regulaminu przez bank
    Od: "Bonzi" <b...@p...onet.pl>

    > Co można zrobić, żeby przysporzyć kłopotów bankowi, który postępuje
    > wbrew regulaminowi?

    Tak z ciekawości: jaki to bank?

  • 3. Data: 2002-07-30 11:49:17
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    > Tak z ciekawości: jaki to bank?

    i jakie sa problemy ?

  • 4. Data: 2002-07-30 17:07:03
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Jan Rychter pisze:
    >Co można zrobić, żeby przysporzyć kłopotów bankowi, który postępuje
    >wbrew regulaminowi?

    Jeśli spór toczy się o jakąś kwotę to możesz spróbować
    http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2002-07-30 20:21:36
    Od: Jan Rychter <j...@r...com>

    Radek> Jeśli spór toczy się o jakąś kwotę to możesz spróbować
    Radek> http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm

    Nie toczy się, niestety -- bank popisuje się utrudnianiem klientom
    życia, mając u siebie bałagan. Oczywiście, każdy rozsądny człowiek po
    prostu pójdzie gdzie indziej (głosując nogami), co też właśnie
    czynię. Ostatnio jednak bank popisał się o jeden raz za dużo, stąd moje
    zirytowanie.

    Nie toczy się o kwotę, tylko np. o to, że na nadanie jednego przelewu
    straciłem pół dnia na trzy wizyty w banku i pokazywanie punktów w
    regulaminie. Regulamin notabene okazał się być "nie tym co trzeba", bo
    bank nie raczył mnie informować o zmianach w nim.

    --J.

  • 6. Data: 2002-07-30 20:49:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli spór toczy się o jakąś kwotę to możesz spróbować
    > http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm

    Rozstrzyganie sporow dotyczacych fachunkow firmowych nie lezy w kompencjach
    Arbitra Bankowego.

    Maciej

  • 7. Data: 2002-07-30 21:37:10
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Jan Rychter" <j...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > regulaminie. Regulamin notabene okazał się być "nie tym co trzeba", bo
    > bank nie raczył mnie informować o zmianach w nim.

    masz tylko 3 drogi (wg mnie)
    1. skarga pietro wyzej w tym samym banku - gowniana kara :-(
    chyba ze skarg jest wiecej na ten punkt
    2. arbiter - raczej nie masz jak widze materialu dowodowego :-(
    3. sad - niestety jak w pkt 2