  • 1. Data: 2003-06-18 17:22:39
    Temat: Lameria z BPH
    Od: "A.Gollum" <a...@i...pl>

    Witam,

    Mam konto w BPH-PBK, w tym mozliwosc obslugi przez Internet. Niestety
    chlopaki z firmy nie przewiduja oblugi konta z przegladarek linuksowych.
    Moze nie denerwowalo by mnie to tak bardzo, gdyby nie to, ze stosuja nie
    np. ASP, ale Jave - w koncu rozwiazanie uniwersalne.

    Ktos ma podobne doswiadczenia, moze udalo sie rozwiazac problem?

    AG

  • 2. Data: 2003-06-18 21:21:07
    Temat: Re: Lameria z BPH
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "A.Gollum" wrote:

> [...]
    > Moze nie denerwowalo by mnie to tak bardzo, gdyby nie to, ze stosuja nie
    > np. ASP, ale Jave - w koncu rozwiazanie uniwersalne.

    ratuje Cie tylko stary netscape 4.8, sez@am nie dziala z nowa
    java sunowska

  • 3. Data: 2003-06-19 09:27:46
    Od: "A.Gollum" <a...@i...pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 23:21:07 +0200, MarcinF wrote:

    > ratuje Cie tylko stary netscape 4.8, sez@am nie dziala z nowa java
    > sunowska

    A czemu akurat 4.8? W BPH radzili mi 4.7, ale i tak nie dziala. Chyba, ze
    w Windows. Probowales z NN w Linuksie? Jesli tak to bede wdzieczny za
    szczegoly - jaka dokladnie wersja przegladarki, Javy, dystrybucja.

    Pozdrowienia
    AG

  • 4. Data: 2003-06-19 10:49:06
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    A.Gollum wrote:
    > On Wed, 18 Jun 2003 23:21:07 +0200, MarcinF wrote:
    [...]

    > A czemu akurat 4.8? W BPH radzili mi 4.7, ale i tak nie dziala. Chyba, ze
    > w Windows. Probowales z NN w Linuksie? Jesli tak to bede wdzieczny za
    > szczegoly - jaka dokladnie wersja przegladarki, Javy, dystrybucja.

    ja probowałem
    4.77-4.78 działa przyzwoicie.
    java ? nie mam pojęcia, debian

    KJ

  • 5. Data: 2003-06-19 11:22:35
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <p...@i...pl> A.Gollum wrote:

    > Witam,
    >
    > Mam konto w BPH-PBK, w tym mozliwosc obslugi przez Internet. Niestety
    > chlopaki z firmy nie przewiduja oblugi konta z przegladarek linuksowych.

    to zobacz sobie strone lg petro zadna normalna przeglądarka nie radzi
    sobie z ich java-scriptem, tak go popsuli

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 6. Data: 2003-06-19 11:28:40
    Od: "A.Gollum" <a...@i...pl>

    On Thu, 19 Jun 2003 12:49:06 +0200, Kamil Jonca (newsy) wrote:

    > ja probowałem
    > 4.77-4.78 działa przyzwoicie.
    > java ? nie mam pojęcia, debian

    Dzieki, sprawdze ale to juz ostatnia nadzieja bialych ;)
    AG

  • 7. Data: 2003-06-19 14:40:18
    Od: "A.Gollum" <a...@i...pl>

    On Thu, 19 Jun 2003 12:49:06 +0200, Kamil Jonca (newsy) wrote:

    > 4.77-4.78 działa przyzwoicie.

    Dzieki! W koncu dziala. Ze tez mialem pecha i nie trafilem wczesniej na ta
    wersje.
    AG

  • 8. Data: 2003-06-23 15:06:07
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 19 Jun 2003 16:40:18 +0200, A.Gollum napisał(a):

    >Dzieki! W koncu dziala. Ze tez mialem pecha i nie trafilem wczesniej na ta
    >wersje.

    Mi działa idealnie z NN 4.8.

    Pozdrawiam,
    --