  • 1. Data: 2008-09-25 17:19:54
    Temat: Leasing.......szybowca
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Witajcie,

    pytanie do pracowników banków, jakie są możliwości leasinowania obiektu
    latającego - szybowca.

    Czy istnieje możliwość zarejestrowania w takim przypadku w niemieckim
    urzędzie lotniczym.

    Kredyt - chyba to za drogo, w 2 bankach proponowano mi komercyjny.

    Wartość przedmiotu leasingu - do 100 k PLN.

    Szybowiec używany, zarejestrowany na terenie Unii.

    pozdrawiam, CD

  • 2. Data: 2008-09-25 20:03:15
    Temat: Re: Leasing.......szybowca
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > pytanie do pracowników banków, jakie są możliwości leasinowania obiektu
    > latającego - szybowca.
    >
    > Czy istnieje możliwość zarejestrowania w takim przypadku w niemieckim
    > urzędzie lotniczym.

    dowiem się, chociaż przedmiot leasingu dość nietypowy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-09-25 20:46:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "charlie.delta" <c...@o...pl> writes:

> [...]
    > urzędzie lotniczym.
    >
    > Kredyt - chyba to za drogo, w 2 bankach proponowano mi komercyjny.

    Ja nie jestem pracownikiem banku, ale jesli kredyt jest zbyt drogi, to
    leasing pewnie bedzie jeszcze drozszy. Normalnie zaleta leasingu jest
    mozliwosc biezacego wliczania w koszty/VAT, to ma byc jakis szybowiec
    do nauki (komercyjnej)?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2008-09-25 22:16:34
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

> [...]
    > leasing pewnie bedzie jeszcze drozszy. Normalnie zaleta leasingu jest
    > mozliwosc biezacego wliczania w koszty/VAT, to ma byc jakis szybowiec

    nie, jednoster, wyczynówka ;)

  • 5. Data: 2008-09-26 07:07:25
    Od: huri_khan <e...@w...pl>

    charlie.delta pisze:
    > Witajcie,
    >
    > pytanie do pracowników banków, jakie są możliwości leasinowania obiektu
    > latającego - szybowca.

    Ostatnio byłem w firmie gdzie 2 helikoptery mieli w leasingu, wiec chyba
    z szybowcem nie będzie problemu.

    Na resztę pytań nie znam odpowiedzi.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 6. Data: 2008-09-26 07:18:18
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ostatnio byłem w firmie gdzie 2 helikoptery mieli w leasingu, wiec chyba z
    > szybowcem nie będzie problemu.
    >
    > Na resztę pytań nie znam odpowiedzi.

    gdyby był nowy i zarejestrowany w PL, wtedy nie byłoby najmniejszego
    problemu, ale może dowiem się jeszcze czegoś więcej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-09-26 23:05:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "charlie.delta" gbh2k6$mpb$...@n...onet.pl

    > nie, jednoster, wyczynówka ;)

    Znaczy... Do egzaminów? ;)

    -=-

    A poważniej -- co jest dziwnego w szybowcu?
    Przedmiot leasingu jak każdy inny.
    Gdyby nie skur... Znaczy -- duchowni... Gdyby nie duchowni -- sam bym latał
    szybowcem. :)

    Dziwne to jest IMO ogrzewanie podłogowe, a facet wziął to właśnie w leasingu.
    (Białystok, biuro leasingowe w budynku dzisiejszego Mille jakieś 10 lat ago)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'