  • 1. Data: 2005-12-15 17:08:38
    Temat: Leasing w Moto?
    Od: "Rafcio" <r...@w...pl>

    Czy leasingował ktoś auto przez tę firmę?
    www.moto.keep4.com www.keep4.com

  • 2. Data: 2005-12-15 17:12:50
    Temat: Re: Leasing w Moto?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafcio <r...@w...pl> wrote:
    > Czy leasingował ktoś auto przez tę firmę?
    > www.moto.keep4.com www.keep4.com

    Tak. Nie polecam - zenada jakich malo i nie warto zawracac sobie ta firma
    uwagi.
    Zwlaszcza, ze spamuje wszystkie grupy jakie sie da ;)

  • 3. Data: 2005-12-16 11:49:09
    Od: "Rafcio" <r...@w...pl>

    Wcale nie spamuje tylko szuka informacji. mnie się pomysł podoba, ale wolę
    sprawdzić czy ktoś już korzystał. nie oczekuję odpowiedzi od kogoś kto nie
    wie.
    Wesołych Świąt

  • 4. Data: 2005-12-16 17:36:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafcio <r...@w...pl> wrote:
    > Wcale nie spamuje tylko szuka informacji. mnie się pomysł podoba, ale
    > wolę sprawdzić czy ktoś już korzystał. nie oczekuję odpowiedzi od
    > kogoś kto nie wie.
    > Wesołych Świąt

    Pewnie. PRacujesz w agencji PR, niby znasz netykiete, a spamujesz wszystkie
    grupy. Daj spokoj i nie rub z ludzi idiotow.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 5. Data: 2005-12-16 21:06:15
    Od: "Maichal" <M...@p...pl>

    > Czy leasingował ktoś auto przez tę firmę?
    > www.moto.keep4.com www.keep4.com

    Mój naiwny kolega wpłacił prowizję i niegdy nie zobaczył jej ani auta.
    To już lepiej wysłać do Nigerii.