  • 1. Data: 2012-10-29 09:29:05
    Temat: Lekko OT - Market Real to już nie Real
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Właśnie analizuję historię transakcji i cóż to? Przecież nie byłem w
    Macro Cash. Zamiast dawnego Real pojawiła się Grupa Metro AG. Na
    dniach wymieniano tam terminale płatnicze.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-10-29 09:38:11
    Temat: Re: Lekko OT - Market Real to już nie Real
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-29 09:29, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Właśnie analizuję historię transakcji i cóż to? Przecież nie byłem w
    > Macro Cash. Zamiast dawnego Real pojawiła się Grupa Metro AG. Na dniach
    > wymieniano tam terminale płatnicze.

    Grupa Metro AG jest rowniez wlascicielem Real

  • 3. Data: 2012-10-29 09:42:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    pawlin napisał(a) :

    > Grupa Metro AG jest rowniez wlascicielem Real

    Ale 15-go na wyciągu był jeszcze Real :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-10-29 15:55:47
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-29 09:42, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ale 15-go na wyciągu był jeszcze Real :-)

    Wymiana terminali - też tak mam. Niestety nowe nie obsługują CashBack.
    Inna sprawa, że długo główkowałem co ja takiego kupiłem w Metro AG ;-)
    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-10-29 19:31:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 09:42:07 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ale 15-go na wyciągu był jeszcze Real :-)

    Real był jakąś ciekawą konstrukcją typu sp. z o.o. sp. k., więc pewnie po
    prostu znaleźli lepszą metodę optymalizacji podatkowej ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2012-10-29 22:21:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" k6m5cc$jm7$...@n...news.atman.pl

    > Wymiana terminali - też tak mam. Niestety nowe nie obsługują CashBack.

    Dziś mi powiedziono (pani przy kasie powiedziała) w realu że słyszała, iż CB ma
    powrócić.

    [jak widać, drogie siostry, rząd nie pozostawi nas bez opieki/pomocy]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-10-30 00:49:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-29 19:31, Borys Pogoreło pisze:

    > Real był jakąś ciekawą konstrukcją typu sp. z o.o. sp. k., więc pewnie po
    > prostu znaleźli lepszą metodę optymalizacji podatkowej ;)

    Żal serce ściska bo takiego Aliora np. chce w Polsce wykupić grupa PZU.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-10-30 07:50:10
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 09:29:12 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd.
    napisał:
    > Elo
    > W�a�nie analizuj� histori� transakcji i c� to? Przecie� nie by�em w
    > Macro Cash. Zamiast dawnego Real pojawi�a si� Grupa Metro AG. Na
    > dniach wymieniano tam terminale p�atnicze.

    Zachodzi pytanie, czy Metro AG podpada pod zwroty 3% spozywki w Mille.
    Ciekawe, czy kod MCC ulegl zmianie?

    --
    pozdr.
    ls