  • 1. Data: 2002-09-12 07:37:02
    Temat: Lepiej zamknijcie puste konta Inteligo
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Niech ktos nie łudzi sie ze wyzerowanie konta Inteligo spowoduje ze bedzie
    mogl je bezplatnie miec. Podawalem tu niedawno swoj przypadek jak na moje
    wyzerowane konto Inteligo "laskawie" wplacilo mi 1gr tytulem "nadplaconego
    podatku". Dzieki temu na koniec miesiaca mogli mnie skasowac na 4,99zl i
    obecnie mam saldo -4,99 (btw jakie jest oprocentowanie na minusie ?). Tak
    wiec nie myslcie ze majac zerowe konto nie bedziecie placic. Nie znacie dnia
    ani godziny kiedy Inteligo wplaci wam jakis "prezencik" na rachunek i
    uruchomi dzieki temu oplaty. Jedynym wyjsciem jest zamkniecie konta. Co
    niebawem zrobie.

    D.

  • 2. Data: 2002-09-12 08:22:30
    Temat: Re: Lepiej zamknijcie puste konta Inteligo
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ani godziny kiedy Inteligo wplaci wam jakis "prezencik" na rachunek i
    > uruchomi dzieki temu oplaty. Jedynym wyjsciem jest zamkniecie konta. Co

    juz bylo, na szczescie zamknalem
    z czystej zlosliwosci zadzwonilem na infolinie, kiedy i jak oddadza mi
    nadplacony podatek (przypomne konta juz u nich nie mam)
    odpowiedz byla nijaka i wymijajaca, ale chodzi mi po glowie coby im nazlosc
    zrobic

  • 3. Data: 2002-09-12 13:04:43
    Od: MichalW <M...@N...bigfoot.com.invalid>

    On Thu, 12 Sep 2002 09:37:02 +0200, "Dave"
    <u...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >ani godziny kiedy Inteligo wplaci wam jakis "prezencik" na rachunek i
    >uruchomi dzieki temu oplaty. Jedynym wyjsciem jest zamkniecie konta. Co

    No tak, ale jesli konto nie bylo nigdy uzywane (moja zona) to chyba
    nic nie wplaca?

    Michal

  • 4. Data: 2002-09-12 13:22:53
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalW" <M...@N...bigfoot.com.invalid> napisał
    w wiadomości news:4441ou8ggd31mmjg9mr7r5ugrsjaopa6lp@4ax.com...

    > No tak, ale jesli konto nie bylo nigdy uzywane (moja zona) to chyba
    > nic nie wplaca?

    Od poczatku przez caly czas byl stan 0 i nie bylo zadnych operacji ?

    Raczej nie powinni nic wplacic ale nie recze za to...

    D.