  • 11. Data: 2002-05-19 16:52:54
    Temat: Re: Liczba Europejczyków uzywaj?cych elektronicznych kanalów dostepu do konta, lata 1999-2004
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    news:pahfeu4tlcok4lk1bavli3kkhsbghg6a11@4ax.com...
> [...]

    Obecnie 265 tysi

  • 12. Data: 2002-05-19 16:55:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Obecnie 265 tysięcy.

    Pewien jestes??? ;D

  • 13. Data: 2002-05-19 16:56:29
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    AMRA <a...@a...com> pisze:

    > Pewien jestes??? ;D

    Nie jestem, ale tak mi przedwczoraj mówiło kilku czołowych pracowników
    mBanku.

  • 14. Data: 2002-05-19 16:59:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie jestem, ale tak mi przedwczoraj mówiło kilku czołowych pracowników
    > mBanku.

    W Poznaniu? ;D

    http://media.netpr.pl/press_office/press_office.php?
    id=288

  • 15. Data: 2002-05-19 17:28:22
    Temat: Re: Liczba Europejczyków używających elektronicznych kanałów dostępu do konta, lata 1999-2004
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Duzo czy malo to niewazne AMRA po prostu reklamuje tutaj swoja stronke .
    > koncu musi byc na niej jakis ruch zeby bank zechcial na niej umiescic
    swoje
    > banery nieprawdaz :(

    A i zeby nie bylo....

    http://egipt.amra.pl/reklama.htm

  • 16. Data: 2002-05-19 17:40:30
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Duzo :) Aczkolwiek niestety nie jestem w stanie podac trafnosci tych
    > statystyk, jesli porownac je z:
    >
    > http://www.prnews.pl/stats/uzytkownicy.php
    >
    > Jak to sie rzeklo slowami premiera WB ze nie wierzy on w statystyki chyba
    ze
    > w te ktore wlasnorecznie falszowal :)

    Tak. Ze statystykami bywa różnie. Mnie szczególnie denerwuje (no moze
    nieszczegolnie, ale troche), gdy czytam jakieś analizy na temat jak to w
    Polsce Internet czy tez bankowość internetowa jest uposledzona a proszę na
    Wegrzech czy w Czechach.
    Jest taka strona http://volume.news.oleane.net/seevol.cgi gdzie co 15 minut
    jest podawana ilosc postow wyslanych na Usenet. Kiedys robiłem takie
    statystyki na podstawie tych danych na temat dynamiki Usenet-u w
    poszczególnych krajów (dokładnie relacje Nimcy, Polska, Wegry) zdajac sobie
    sprawe z kilku okoliczności obciązających tego rodzaju porównanie. Wygladało
    niedawno tak, że jak dobrze pójdzie ruch w polskojęzycznym Usenecie osiagnie
    poziom ruchu niemeckojęzycznej. A jak jest zobacz sam (uwaga! srednia
    miesięczna jest ponizona ze względu na dłuuuuuuugi weekend)

    Vizvary

  • 17. Data: 2002-05-19 17:50:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > poziom ruchu niemeckojęzycznej. A jak jest zobacz sam (uwaga! srednia
    > miesięczna jest ponizona ze względu na dłuuuuuuugi weekend)

    Tak, ale zauwaz, ze mamy jedne z najwyzszych cen na Internet - i poza
    Japonia chyba w calym cyilizowanym swiecie :(

    Jezeli w USa wiecej osob korzysta z Internetu niz z niego nie korzysta, to u
    nas niestety tylko 20% spoleczenstwa _korzysta_ z Internetu - tylko to
    korzystanie, to...

    ale fakt faktem idzie ku lepszemu :)

  • 18. Data: 2002-05-19 20:09:29
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Tak, ale zauwaz, ze mamy jedne z najwyzszych cen na Internet - i poza
    > Japonia chyba w calym cyilizowanym swiecie :(

    Zgadza się. Tym bardziej dziwna jest ta niesamowita dynamika, że odbywa się
    nie dzieki pomocy panstwa, lecz wbrew braku jakiejkolwiek pomocy.
    Ja od kilku lat próbuję dochodzić na czym polega , że Usenet w Polsce
    "zaskoczyl" a na Wegrzech nie (stosunek ilosci postow mniej więcej jak
    18.000 do 80 !!! ) i czy pozostała część Internetu wkazuje podobne róznice
    Ilosc kont bankowych z dostepem przez Internet na Wegrzech 150.000, żeby
    porównać z Polską należy pomnozyć przez 4).
    A w statystykach (dokładniej w analizach dla inwestorów) ciągle czytam jaka
    to Polska uposledzona w stosunku do takich orłów jak na przykład Wegry.

    Vizvary

  • 19. Data: 2002-05-19 20:16:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A w statystykach (dokładniej w analizach dla inwestorów) ciągle czytam
    jaka
    > to Polska uposledzona w stosunku do takich orłów jak na przykład Wegry.

    Hi, hi - to nie wiesz, ze Polacy na nic nie mieli, a satelite i 'widelo'
    musieli miec?
    Przecie pod tym wzgledem to juz daaaawno jestesmy w Europie :)
    To samo podejrzewam z Internetem jest.

    No i pamietaj o strukturze wiekowej, wydaje mi sie, ze jestesmy jednym z
    mlodszych spoleczenstw w Europie a co za tym idzie - mlodzi sa ortwarci na
    wszelkie nowinki techniczne.

    Bankowosc internetowa jest jednak kosztochlonna (ale mam nadzieje, ze
    niektorzy z tej listy sie zdziwia i mBank bedzie na + pod koniec tego roku
    :), a Wegry to jednak maly rynek...

  • 20. Data: 2002-05-19 20:38:38
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    AMRA <a...@a...com> pisze:

    > W Poznaniu? ;D

    Tak, w Poznaniu, ale przepraszam, chodziło o liczbę rachunków.

    Cholera, a sam się oburzam jak się innym myli :(