  • 11. Data: 2002-05-13 20:00:45
    Temat: Re: Liczna rodzina w Inteligo =)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > dzieci odrobia i splaca kiedys ;-P

    Jak sie jeszcze rozbije na 50 osob... =)

  • 12. Data: 2002-05-13 20:06:11
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Oczywiscie =)

    Ja wiedzialem ze tak bedzie , aha aha , ja wiedzialem ze tak bedzie ;))

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 13. Data: 2002-05-13 20:09:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie =)

    Pozatymchodzi o model rodziny czyli Ty jestes rodzicem i ile masz dzieci =)

  • 14. Data: 2002-05-13 20:10:03
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Jak sie jeszcze rozbije na 50 osob... =)

    a dzieci ich dzieci ;-P niech kazde ma po 30 ;-) qrde mieli pomysla ;-P

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-05-13 20:10:08
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ja wiedzialem ze tak bedzie , aha aha , ja wiedzialem ze tak bedzie ;))

    ja wiedziale... yeah... =)))
    Poza tym trudno bylo by mi skombinowac 50 sztuk dzieci w wieku 19 lat =)

  • 16. Data: 2002-05-13 20:11:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Poza tym trudno bylo by mi skombinowac 50 sztuk dzieci w wieku 19 lat =)

    dla chcacego nic trudnego - nie masz tylu kolezanek??? ;D

  • 17. Data: 2002-05-13 20:17:33
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > a dzieci ich dzieci ;-P niech kazde ma po 30 ;-) qrde mieli pomysla ;-P

    =)

  • 18. Data: 2002-05-13 20:34:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > dla chcacego nic trudnego - nie masz tylu kolezanek??? ;D

    Wiem, ze jestes niewyzyty, ale czy wszyscy musza byc TACY jak ty? =)

  • 19. Data: 2002-05-13 21:57:36
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    > Wiem, ze jestes niewyzyty, ale czy wszyscy musza byc TACY jak ty? =)

    Dlaczego niewyzyty ??
    Majac odpowiednie grono kolezanek (jak słusznie zauwazyl AMRA) BARDZO
    spokojnie sprawe mozna zalatwic np. w rok

    Pozdrawiam
    Piotr