  • 41. Data: 2011-02-27 18:52:45
    Temat: Re: Likwidacja OFE Możliwa Czy nie?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:ccf2jbz0hzwr.1gwaz4ng4fyw1$.dlg@40tude.net...

    > Powtarzam:
    > Ja (i tylko ja) odkładałem kasę z myślą, że będę ją mógł odkładać nie
    > przez
    > 10 lat tylko dłużej - do osiągnięcia 65 lat. Taką "umowę" zawarłem JA i
    > rząd Buzka. W związku z tym JA (i tylko ja) nie zgadzam się na
    > powstrzymywanie mnie przed wpłacaniem do OFE dalej na tych SMAYCH zasadach
    > jak dotychczas.

    A ja takiej umowy z rządem Buzka nie zawarłem i nie mogę się doczekać, aż
    ten chory przymus zniknie.

    Może najlepiej jak ty byś mógł se tam wpłacać ile chcesz, a ja nie.
    Co by Ci to przeszkadzało?

  • 42. Data: 2011-02-27 19:23:45
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > głosowaniu mam obawy że by było 2:xx
    > chyba nawet ultra zajebiście liberalny Endriu by stanął po Twojej stronie
    >
    > co Endriu?

    Ja miałbym popierać przymusowe OFE ?. Pierwsze słyszę .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 43. Data: 2011-02-27 19:32:09
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-02-27 18:02, root pisze:

    > Ja w nim żyję tyle samo ;) Mimo to, to nie Libia więc nie popadaj w
    > przesadę. Większość w to nie wierzy ale czasem można wiele zdziałać za
    > pomocą posłów z twojego okręgu. W końcu jeśli będzie nas więcej, to będą
    > musieli ruszyć odwłoki i zadać rządowi parę niedykretnych pytań. A jak nie
    > będą chcieli to przynajmniej pamiętajmy o nich przy najbliższych wyborach.

    Ty sie dziecioku z chujem na glowy poozamieniales

  • 44. Data: 2011-02-27 19:35:03
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ty sie dziecioku z chujem na glowy poozamieniales

    A co myśłisz, że ktoś inny to za ciebie zrobi ?.
    Jak sam nie ruszysz dupy w imię swojego własnego interesu, to nie licz na
    to, że ktoś zrobi to za ciebie ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 45. Data: 2011-02-27 19:46:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja miałbym popierać przymusowe OFE ?. Pierwsze słyszę .....

    A to OK.

  • 46. Data: 2011-02-27 20:51:23
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 27 Feb 2011 19:33:11 +0100, totus napisał(a):

    > Jeżeli to Twoje pieniądze i masz umowę z kimś na ich temat. Jak się ten
    > facet nazywał? Aha. Rząd Buzka. Swoja drogą idiotyczne imię. To idź z tym do
    > sądu. Masz umowę jak mówisz to sprawa jest wygrana. Myślę, ze ponieważ jest
    > niedziela wieczór to jesteś nawalony na maksa.

    Słyszałem już takie wyzwiska 2 dni temu z ust niejakiego Muammara K. wobec
    swoich współziomków. Podobne hasła słyszałem w latach 80 tych: "dziś rano
    pijana grupa wyrostków... itd itd.
    Niezłych masz idoli.

  • 47. Data: 2011-02-27 20:58:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 27 Feb 2011 19:45:17 +0100, totus napisał(a):

    > Na koniec mam jeszcze pytanko. Czy przypominasz sobie jaką umowę, którą rząd
    > RP lub PRL zawarł z własnymi obywatelami i jej dotrzymał? Co Ci przyszło do
    > głowy, że tę będzie honorował.

    Nie mam żadnych złudzeń. W piątek w PR I rano słyszałem na własne uszy jak
    pani minister Fedak, stwierdizła że 80 tyś. ludzi którzy wnieśli petycję do
    rządu w sprawie OFE, to jest "garstka". Kapujesz "garstka". taka sama
    garstka zebrała się niedawno na rondzie w Kairze.
    Zawsze zaczyna się od garstki ;)

    Życzę dobrej nocy

    P.S
    Ja naprawdę jestem niepijący. Pewnie tylko tak samo głupi jak ci którzy w
    80 latach rzucali płytami chodnikowymi w ZOMO.

  • 48. Data: 2011-02-27 21:01:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Ja naprawdę jestem niepijący. Pewnie tylko tak samo głupi jak ci którzy w
    > 80 latach rzucali płytami chodnikowymi w ZOMO.

    Odurzać można się na wiele sposobów. Np marzeniami. Albo ideologią. Czy
    nienawiścią bądź miłością. Trochę jesteś jednowymiarowy.

  • 49. Data: 2011-02-27 21:22:26
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 27 Feb 2011 22:01:59 +0100, totus napisał(a):

    > Odurzać można się na wiele sposobów. Np marzeniami. Albo ideologią. Czy
    > nienawiścią bądź miłością. Trochę jesteś jednowymiarowy.

    A ty próbowałeś którejś z tych rzeczy, czy jesteś jakimś kosmitą. Jeśli nie
    chcesz niczego zmieniać i tylko skupiać się na sobie to Twoje prawo. Bawi
    cie nazywanie myślących inaczej niż ty pijakami i narkomanami, też twoje
    prawo. Koszuli rozdzierać nie będę.

  • 50. Data: 2011-02-28 07:54:14
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 27 Feb 2011 20:32:09 +0100, PAP2t napisał(a):

    ą chcieli to przynajmniej pamiętajmy o nich przy najbliższych wyborach.

    > Ty sie dziecioku z chujem na glowy poozamieniales

    Rzeczywiście w Twoim przypadku jakiekolwiek działanie byłoby bezskuteczne.