  • 1. Data: 2003-03-31 16:16:59
    Temat: Likwidacja konta
    Od: "daw" <d...@g...pl>

    Ostatnio miałem niezłą sytuację przy likwidacji konta.
    Zlikwidowałem konto w PKO BP - operacja likwidacji nastąpiła w ten sam dzień
    w którym podpisałem umowe likwidacyjną.
    Bank przelał moje środki na inne moje konto ( w innym banku). Po dwóch
    dniach okazało się, że dopiero zaksięgowali moją wypłate z bankomatu na
    rzecz starego konta ( która nastąpiła przed likwidacją konta). Tym sposobem
    PKO BP ściga mnie teraz o należne im pieniądze ...

    daw

  • 2. Data: 2003-03-31 16:30:09
    Temat: Re: Likwidacja konta
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    W artykule "b69pm7$q1s$...@s...man.poznan.pl", czlowiek zwany "daw"
    napisal :

    > sposobem PKO BP ściga mnie teraz o należne im pieniądze ...

    no to je oddasz i po problemie.

  • 3. Data: 2003-03-31 16:46:52
    Od: "tompus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "daw" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio miałem niezłą sytuację przy likwidacji konta.
    > Zlikwidowałem konto w PKO BP - operacja likwidacji nastąpiła w ten sam
    dzień
    > w którym podpisałem umowe likwidacyjną.
    (...)
    > PKO BP ściga mnie teraz o należne im pieniądze ...

    To w PKO BP nie ma standardowego 30-dniowego okresu wypowiedzeniowego?

  • 4. Data: 2003-03-31 18:31:16
    Od: "and" <k...@w...pl>

    oj coś ściemniasz po pierwsze obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia a po
    druge nie zamkną Ci konta od ręki jesli masz wydaną aktywną karte .

  • 5. Data: 2003-04-01 06:34:00
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 31 Mar 2003 18:16:59 +0200, "daw" <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >rzecz starego konta ( która nastąpiła przed likwidacją konta). Tym sposobem
    >PKO BP ściga mnie teraz o należne im pieniądze ...

    no i co w tym dziwnego? Sądzisz, że Ci prezent na "do widzenia" dadzą?
    Zapłać i będzie spokój.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2003-04-01 07:43:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

> [...]

    >rzecz starego konta ( która nastąpiła przed likwidacją konta). Tym sposobem
    >PKO BP ściga mnie teraz o należne im pieniądze ...

    Dziwne, ze nie wymagali jakiegos okresu wypowiedzenia (pewnie
    pracownik zapomnial) ale to nic nie zmienia, za zobowiazania powstale
    przed zamknieciem konta odpowiadasz.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730