  • 1. Data: 2002-06-14 15:20:50
    Temat: Likwidacja konta w BZWBK
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    Dzisiaj postanowiłem zlikwidować konto osobiste w BZWBK.
    Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu Pani w okienku powiedzala, ze konto zostanie
    zlikwidowane za dwa miesiące i musza być środki na koncie za ten okres.
    Jak likwidowałem konta w PKO bp i PKO SA to likwidacja następowała
    natychmiast bez żadnej zwłoki.
    Miałem kartę Visa Electron oraz tokena.

    Pozdrawiam
    J.

  • 2. Data: 2002-06-14 17:02:36
    Temat: Re: Likwidacja konta w BZWBK
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    To samo w BGZ prawie trzy miesiace czekania a oplate jak najbardziej
    pobierali.
    Sebastian

  • 3. Data: 2002-06-14 17:07:02
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    oczywiście przenośże się do mBANK

  • 4. Data: 2002-06-19 07:22:06
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 14 Jun 2002 17:20:50 +0200, "Jogger" <j...@j...net>
    napisał(-a):

    >Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu Pani w okienku powiedzala, ze konto zostanie
    >zlikwidowane za dwa miesiące i musza być środki na koncie za ten okres.

    a co jest na ten temat w regulaminie?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2002-06-19 07:48:35
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Jak likwidowałem konta w PKO bp i PKO SA to likwidacja następowała
    > natychmiast bez żadnej zwłoki.

    A to ciekawe, bo mi konto w Pekao SA likwidowali 3 miesiace, a wyciagi jeszcze
    do dzis sporadycznie dostaje, a w PKO BP pani powiedziala, ze nie moze
    zlikwidowac rachunku, ale nie bardzo potrafila wyjasnic dlaczego choc
    podejrzewam, ze to wina systemu informatycznego bo z tego co mowil mi znajomy
    pracujacy jako administrator w PKO BP to chyba zaden bank w Polsce nie pracuje
    na tak przestarzalym systemie...