  • 1. Data: 2010-01-22 01:41:45
    Temat: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Zajszł ja dziś do BZWBK

    - poproszę zamknąć moje konto
    - a po czemu ?
    - bo *ujowy bank jesteście ...
    - BLA BLA BLA ... poleciało marketingiem
    - Jak już powiedziełem - likwiduję konto, może Pani wypełnić
    formalności ?
    - Ok ... stuk stuk stuk (napie*dala w klawiaturę) ... i tu
    pojawiają się kłopoty ...

    - dlaczego Pan likwiduje konto ?
    - Bo TAK
    - ale musi Pan podać przyczynę ...
    - dlaczego ?
    - no bo Pan musi
    - nie muszę ...
    - musi Pan
    - nie ... ok ... Dlaczego muszę ?
    - bo takie są wymogi ...
    - czyje ?
    - ... yyyy ... no takie są ...
    - czyje ?
    - no ... odgórne ...
    - ale czyje odgórne ?
    - ... no ... prezesa banku ...
    - no ok, skoro są, to niech Pani pisze: BO PREZES BANKU BZ WBK
    JEST HUJOWY ...
    - Ale ja nie mogę tak napisać ...
    - no ale chciała Pani poznać przyczynę - to podałem - proszę
    pisać ...
    - ale ja nie mogę ...
    - to proszę nic nie wpisywać - likwiduję i już
    - ale z jakiego powodu ?
    - no przecież powiedziałem ...
    - Ale nie mogę wpisać
    - ok, to niech pani pisze: interfejs internetowy jest
    nieintuicyjny, moim zdaniem stworzony dla debili ... każda
    procedura wymyślona przez BZ jest procedurą dla debili ... BZ
    KRADNIE ... gdy przyszedłem z zaświadczeniem od komornika o
    umorzeniu postępowania komorniczego nr KM XXX/XX nie odblokował
    mi konta bo nie miał kwitu od komornika (burdel w BZ -
    zawiadomienie do BZ poszło rok wcześniej) ... Poprosiłem o kwit
    o tym, że dalej blokujecie konto , więc dostałem go za 25 PL ...
    (centrala się jebła, i nie zdjęła blokady). Powalczyłem z
    komornikiem i przysłał znów zawiadomienie o umorzeniu egzekucji.
    Mimo tego, że konto było cały czas na 0 (nie zeszły żadne
    pieniądze z BZ) BZ raczył skasować 12 PLN za realizację zajęcia,
    którego nie było od roku ... a więc wracając do sedna: likwiduję
    konto, bo wasz bank jest hujowy ....
    - ok ... robię dyspozycję, proszę o numer telefonu
    - ale po co ?
    - no, żeby potwierdzić Panu, że Pana konto jest zlikwidowane ...
    - No ale zapłaciłem te 12 PLN chwilę temu za realizację zajęcia,
    którego nie było, nie podam tel, bo jeszcze jakiś marketingowy
    debili do mnie zadzwoni (podpis gdzie miałem złożyć
    obejmował"obowiązkową zgodę na działania marketingowe, innych
    wzorów nie było) ... Zatem podpisałem i poprosiłem od razu kwit
    do podpisu o wycofaniu zgody marketingowej ...
    - ale my takiego nie mamy, proszę dzwonić do centrali
    - Ale po co mam dzwonić ??? Przylazłem do oddziału w którym
    założyłem rachunek by się uwalnić od waszego debilnego b anku
    - No ale ja nie mogę ...

    HUJ mnie strzelił, zapłaciłem te nienależne 12 PLN, i
    zastanawiam się co dalej ... likwidowałem konta w kilku bankach,
    i BZ jest najbardziej popier*olonym ...

    Pytanie do doświadczonych przez w/w bank - zadzwonią do mnie po
    coś ?
    6008

  • 2. Data: 2010-01-22 06:40:47
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >nie podam tel, bo jeszcze jakiś marketingowy
    >debili do mnie zadzwoni (podpis gdzie miałem złożyć
    >obejmował"obowiązkową zgodę na działania marketingowe, innych
    >wzorów nie było) ...

    ja w takim wypadku po prostu wykreslam fragment o przetwarzaniu w
    celach marketingowych, handlowych itp.
    i w razie czego zycze im pozniej milej zabawy w sadzie.
    jak dotad nikt nie dzwonil na podstawie takiej zgody z wykreslonymi
    fragmentami :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2010-01-22 07:35:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

> [...]
    > - bo takie są wymogi ...
    > - czyje ?
    > - ... yyyy ... no takie są ...
    > - czyje ?
    > - no ... odgórne ...
    > - ale czyje odgórne ?
    > - ... no ... prezesa banku ...
    > - no ok, skoro są, to niech Pani pisze: BO PREZES BANKU BZ WBK JEST
    > HUJOWY ...
    > - Ale ja nie mogę tak napisać ...
    > - no ale chciała Pani poznać przyczynę - to podałem - proszę pisać ...
    > - ale ja nie mogę ...
    > - to proszę nic nie wpisywać - likwiduję i już - ale z jakiego powodu ?

    To jest dobre, jak nic miałby Bareja niezły materiał ;)
    Ostatnie dwa posty o zamykaniu konta w BZWBK pokazują, że to się robi nie
    lada wyzwanie - wizyta w tym banku i zamknięcie konta hłe hłe. To już
    lepiej chyba wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy, bo wizyta w
    oddziale to poważna przeprawa na pierwszej linii frontu.

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-01-22 09:25:52
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Zajszł ja dziś do BZWBK
    > - poproszę zamknąć moje konto
    > - a po czemu ?

    I ładnie się potem pokazałeś z buraczanej strony.
    Ja powiedziałem, że mam dwa inne i 3 nie potrzeba. Pani, żadnych problemów
    nie robiła, była miła, telefonu nie chciała. !0 min posiedziałem i
    załatwione. Sam sobie tworzysz problemy

    --
    marcin

  • 5. Data: 2010-01-22 09:42:01
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Pytanie do doświadczonych przez w/w bank - zadzwonią do mnie po coś ?
    Po takim buraczanym wystepie raczej nie zadzwonią.
    Zastanawiam się czasami co ludzie chca osiagnac robiac takie popisy jak ty i
    jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-01-22 09:52:44
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    [cytat]
    To już
    lepiej chyba wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy
    [/cytat]
    To Ci odpiszą, że trzeba osobiście w oddziale (chyba, że od ub. roku coś się
    zmieniło)

  • 7. Data: 2010-01-22 10:24:19
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)
    "jeszcze chwaląc się tym publicznie"- miało byc

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-01-22 11:28:06
    Od: MIchał Pokora <w...@g...com>

    On 22 Sty, 11:24, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

    > "jeszcze chwaląc się tym publicznie"- miało byc

    Ja konto likwidowałem w tamtym roku. Też były różne pytania.
    Odpowiedziałem, że są dla mnie lepsze oferty.
    Pani trochę narzekała bo miałem kilka kont oszczędnościowych.
    Wydrukowała, podpisałem dokumenty, dostałem kopię i zadowolony
    poszedłem.

    Niestety na początku stycznia dostałem nową kartę debetową do tego
    konta.
    Taki to udany bank.

  • 9. Data: 2010-01-22 12:23:23
    Od: "czytacz" <n...@n...ru>

    > HUJ mnie strzelil,
    Powinien cie raczej przez CH strzelic, nie przez H. (I tak samo w calym
    tekscie)

  • 10. Data: 2010-01-22 13:13:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > "jeszcze chwaląc się tym publicznie"- miało byc

    buraczany czy nie tej babie co mi zamykala konto przydalby sie taki klient.