  • 21. Data: 2010-01-23 12:29:29
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "azot" hjcaqb$r3$...@n...task.gda.pl

    > A to nie o to chodzi, że przez "ch" jest dłuższy? Nie chodzi o rozmiar?

    O rozmiar, ale ważna jest średnica, nie długość. ;)

    Część ciała jak każda inna, choć dla kobiet najcenniejsza, najpiękniejsza,
    najcudowniejsza w mężczyźnie... (i w jego ciele, i w jego duszy -- co
    ciekawsze) Jedna sugerowała mi nawet, że najchętniej by to ,,coś''
    odcięła mi i nosiła w swojej torebce... ;)

    Wacuś, wuj, chuj, huj, penis, prącie -- jedna chwała.
    Wulgarność kryje się w czymś innym, nie w samym słowie.

    Osram to drzewo -- brzydko, ale Osram w sklepie z żarówkami -- OK.

    Gdy byłem w pierwszej klasie podstawówki zakonnica uczyła nas, że
    każda część ciała ludzkiego jest piękna i święta, i użyteczna...
    Złe może być wykorzystanie tego ,,członka'', nie zaś on sam.

    Tyle tylko, że to było nie za czasów JPII, ale wcześniej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-01-24 00:37:21
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Erazmus pisze:

    > tak samo jak bez problemu załatwić sprawę w placówce Polbanku :)

    Przypomnialy mi sie zamierzchle czasy studenckie, na pierwszym roku, gdy
    wykladowczyni przedmiotu "przesiewowego" opisywala jakie sa przed
    nami perspektywy.
    - Najpierw musicie uzyskac zalicznie cwiczen, potem dla dopuszczonych
    jest egzamin, wiekszosc roku idzie na poprawke, na koncu jesli ktos nie
    zda poprawki a chcialby probowac sil dalej, egzamin komisyjny.
    - Pani Profesor... - roztrzesiony glos z sali - A czy taki egzamin
    komisyjny udaje sie zdac?

    Chwila namyslu. Pani Profesor (starenka, okreslano ja "Babcia")

    - Tak..... Byl taki student....Kiedys.........

  • 23. Data: 2010-01-24 23:51:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-22 07:40, Cyb pisze:

    > ja w takim wypadku po prostu wykreslam fragment o przetwarzaniu w
    > celach marketingowych, handlowych itp.

    Przetestuję :)

    6008

  • 24. Data: 2010-01-24 23:54:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-22 10:25, zly pisze:

    > I ładnie się potem pokazałeś z buraczanej strony.

    Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon ... albo jesteś
    jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

    Po 5 minutach przepychanki pt "musi pan podać przyczynę" VS "nie
    muszę podać przyczyny" - puściły mi nerwy. Przyszedłem do
    oddziału i powiedziałem, że likwiduję konto. I nagle się
    okazało, że BZ WBK wie, że mam w *uj wolnego czasu na jałową
    dyskusję z panienką z oddzału - bo kiedy nie była w stanie
    wskazać mi zapisu w prawie bankowym, który by popierał jej
    "wersję" moich musów, po prostu szlag mnie trafił. Zakładałem,
    że przyjdę, podpiszę wypowiedzenie, i nara nara ... okazało się,
    że straciłem pier*olone pół godziny na tłumaczenie tumanowi, że
    jest w błędzie.

    6008

  • 25. Data: 2010-01-24 23:55:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-22 10:42, kris pisze:

    > Zastanawiam się czasami co ludzie chca osiagnac robiac takie popisy jak
    > ty i jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

    Odpowiem co chcą. Przychodzą i chcą osiągnąć zamknięcie konta w
    dajmy na to max 10 minut. po 20 minucie najwytrwalszych huj strzela.

    6008

  • 26. Data: 2010-01-24 23:56:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-22 14:56, azot pisze:

    > A to nie o to chodzi, że przez "ch" jest dłuższy? Nie chodzi o rozmiar?

    Tym pseudopoprawnym o to chodzi ... przez CH HUJ jest dłuższy
    ... ale kurde tylko w piśmie ;)

    6008

  • 27. Data: 2010-01-24 23:57:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-22 15:07, czytacz pisze:

    > Ja tam wiki-slownikom nie ufam. A slownik jezyka polskiego alternatywnej
    > formy przez "h" nie podaje. A jesli nie podaje to... pozdrawiam.
    > http://so.pwn.pl/lista.php?co=chuj
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=huj

    To przyjacielu poczytaj "starsze" albo użyj "historii" googli -
    SJP PWN podawał wersję HUJ jako poprawną (geograficznie).

    6008

  • 28. Data: 2010-01-25 00:12:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" hjimo1$lg9$...@i...gazeta.pl

    > Tym pseudopoprawnym o to chodzi ... przez CH HUJ jest dłuższy ... ale kurde tylko w
    piśmie ;)

    Mniej wulgarne nazwy są jeszcze dłuższe. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2010-01-25 00:15:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" hjavoo$31e$...@i...gazeta.pl

    > - dlaczego Pan likwiduje konto ?

    -- Żona mi kazała zamknąć.
    -- Przecież pan nie ma żony.
    -- No i co z tego? :) Może kiedyś będę miał. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2010-01-25 07:49:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 00:54:52 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon

    Po prostu odniosłem się do tego co sam napisałeś

    >... albo jesteś
    > jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

    A tutaj tylko to potwierdzasz :)

    Naucz się rozmawiać z ludźmi i nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma i
    będzie ci łatwiej w życiu. Powaga.

    --
    marcin