  • 51. Data: 2010-01-31 23:00:08
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...pl> 4...@a...goo
    glegroups.com

    : Co do Pekao, to dużo zależy też od odziału tego banku i pracujących w
    : nim zespole. Ja mam konto w Pekao SA, nie najgłówniejsze. Trzymam je z
    : pewnych względów, ale nieważne. W oddziale, który prowadzi mi
    : rachunek, jest troszkę lepiej z podejściem do klienta. Jak mają
    : możliwość, to mnie zwalniają z opłaty za prowadzenie konta na pół
    : roku. Potem mają nową promocję i tak do okoła. Od września 2008 nie
    : płacę za konto.W Pekao mają różne wewnętrzne promocje tzw.
    : utrzymaniowe a chęć zaoferowania ich zależy tylko od oddziału/
    : pracownika itp.

    W innych bankach masz rachunki za freeko bez promocji. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2010-01-31 23:07:33
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 31 Sty, 14:29, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:

    > Genialne :-). Ale oni nie pytają o przyczyny odmowy po to, by gdzieś to
    > zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o coś rozmowę. Bo mają przygotowane
    > odpowiednie odpowiedzi na każdą z możliwych przyczyn.

    - Czy mogę przedstawić ofertę karty kredytowej skierowanej specjalnie
    do Pana ?
    - Nie
    - A czy mogę spytać dlaczego ?
    - Nie

    Ciekawe czy skrypty telemarketerów to uwzględniają ?

  • 53. Data: 2010-01-31 23:13:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Clegan pisze:

> [...]
    > - A czy mogę spytać dlaczego ?
    > - Nie
    >
    > Ciekawe czy skrypty telemarketerów to uwzględniają ?

    Zazwyczaj robi się w systemie notatkę "Burak - nie chce rozmawiać"
    ;)

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2010-02-01 10:31:39
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 31 Sty, 14:29, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
    > Użytkownik <k...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:2f9e6863-6f4e-4377-aa82-99eff2237a3d@
    b2g2000yqi.googlegroups.com...

    > Genialne :-). Ale oni nie pytają o przyczyny odmowy po to, by gdzieś to
    > zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o coś rozmowę. Bo mają przygotowane
    > odpowiednie odpowiedzi na każdą z możliwych przyczyn.

    Ja zawsze mówię, że mnie nie stać na pożyczanie w bankach :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 55. Data: 2010-02-01 16:53:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 15:07:33 -0800 (PST), Clegan napisał(a):

> [...]
    > - A czy mogę spytać dlaczego ?
    > - Nie
    >
    > Ciekawe czy skrypty telemarketerów to uwzględniają ?

    Nie wiem ;) Albo też wersja rozszerzona:
    - A czy mogę spytać dlaczego ?
    - może pan
    - To dlaczego?
    - nie udzielam takich informacji.
    - Ale powiedział Pan, że mogę?
    - Zapytać. Czy mówiłem coś o uzyskaniu odpowiedzi?
    --
    _______/ /_ GG: 3524356