  • 11. Data: 2003-05-21 20:11:01
    Temat: Re: Limit wyplat w mBanku :[
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bafqgb$lbt$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > raczej przez 20 niz 10.
    > bo nie codzinnie rozliczaja wyplaty bankomatowe i nie od razu zdejmuja
    blokady.

    To jeszcze lepiej skandal :) , dobrze ze mam 2 konto w lukasie i udalo ise
    wyplacic tu 1 tys i tu drugi tysiac :)

  • 12. Data: 2003-05-23 08:28:30
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin I. <m...@b...fm> wrote:

    > Ot kiedy zakladalem konto ( ponad rok temu ) nie myslalem ze mi ise takie
    > cos przytrafi, a wydawalo mi sie ze ten limit mozna podniesc...

    No to WYDAWAŁO Ci się. Walnij się w łepek za karę.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-05-26 08:08:03
    Od: Ramol <r...@r...com.pl>

    On 21 May 2003 12:12:59 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >raczej przez 20 niz 10.
    >bo nie codzinnie rozliczaja wyplaty bankomatowe i nie od razu zdejmuja blokady.
    >niedawno pisalem o tym w innym watku - 2 tys. wyplacalem przez 5 dni, bo
    >akurat zaczalem chciec w piatek ;-).
    >jak sie duzo obraca gotowka to mBank jest do kitu, bez dwu zdan.
    >ale jako konto do placenia rachunkow - mi sie podoba.

    A mi udało się wypłacić w przeciągu 10 min. 4tyś. PLN i to w jednym
    bankomacie - po 1 tyś. na każdą kartę do eKonta i eMaxa...

    pzdr
    Tomek

  • 14. Data: 2003-05-26 15:19:49
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A mi udało się wypłacić w przeciągu 10 min. 4tyś. PLN i to w jednym
    > bankomacie - po 1 tyś. na każdą kartę do eKonta i eMaxa...

    no to Twoim kwantem wyplat jest 4,000 a nie 1,000.
    Jakbys chcial 10,000 to mialbys tydzien z glowy,
    a w koncu nie jest to jakas szalona kwota.
    a w koncu jest to jedyny sposob zeby wyjac ta *gotowke* z mBanku.

    pozdrawiam

    romekk