  • 11. Data: 2010-11-03 20:21:11
    Temat: Re: Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "cezarys" <c...@X...pl> writes:

    > Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie jęczę.
    > Poinformowałem właśnie wszystkie możliwe instytucje.

    A czy złożyłeś reklamację?
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 12. Data: 2010-11-04 01:57:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> dared to write:

    > A czy złożyłeś reklamację?
    > KJ

    On najwyraźniej woli targać bank po sądach. Za co oczywiście zapłacą inni klienci...

  • 13. Data: 2010-11-04 07:33:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 20:19:54 +0100, cezarys napisał(a):

    > Poinformowałem właśnie wszystkie możliwe instytucje. Myślę że jakieś 50
    > pisemek będą musieli spłodzić. A dopiero zacząłem A za te 5 zł to dla
    > zabawy do sądu może pójdę. Mam dużo czasu

    Znajdź se pracę ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 14. Data: 2010-11-04 11:20:14
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > To takie rzeczy potwierdzają na piśmie?
    >

    > ja posiadam taki papier o dożywotniej bezpłatności,
    > nie wiem teraz tylko czy citi nie bedzie czyhac na moje zejście ;-)

    wykup u nich ubezpieczenie na życie, to będziesz pewien, że nie :)

    k.

    he he he ;-) na to nie wpadłem, aczkolwiek chyba mnie nie stać ;-)
    yoss

  • 15. Data: 2010-11-04 16:53:02
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    > Znajdź se pracę ;-)
    >
    > --
    > :-) Olgierd
    > http://olgierd.rudak.org
    Sam se znajdź.
    Jak na razie należę do tych 2 % których praca szuka.
    Szkoda że nie w PL, ale może kiedyś
    CEzarys

  • 16. Data: 2010-11-04 17:24:46
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 17:53:02 +0100, cezarys napisał(a):

    > Jak na razie należę do tych 2 % których praca szuka.

    Najwyraźniej nie może cię znaleźć, skoro masz tyle czasu na bzdury :>

    AK

  • 17. Data: 2010-11-05 17:56:11
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Najwyraźniej nie może cię znaleźć, skoro masz tyle czasu na bzdury :>
    >
    > AK
    A co cie obcodzi moja praca.
    Sam se znajdź lepszą i nie narzekaj. O pracy to pl.soc.praca
    Poszukaj sobie.
    Ja pisałem o braku kompetencji banku w PL

  • 18. Data: 2010-11-05 20:27:16
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 18:56:11 +0100, cezarys napisał(a):

    > A co cie obcodzi moja praca.

    Nic. Ogólnie - w ogóle mnie nie obchodzisz.

    > Ja pisałem o braku kompetencji banku w PL

    Pisałeś głównie, że jesteś pieniaczem.

    AK

  • 19. Data: 2010-11-06 09:13:41
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "cezarys" <c...@X...pl> napisał w wiadomości
    > Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
    > Przyszła inna. Proponuje omijać z daleka

    A ja wysłałem dwa razy wypełniony formularz z ich strony. Mieli oddzwonić.
    G...... oddzwonili.

    wiatrak

  • 20. Data: 2010-11-06 21:46:28
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    > Nic. Ogólnie - w ogóle mnie nie obchodzisz.

    > Pisałeś głównie, że jesteś pieniaczem.
    >
    > AK
    Pieniaczem?
    Może, ale nie dupkiem