  • 1. Data: 2003-11-19 07:46:14
    Temat: Linia Kredytowa KB + ubez NW warta
    Od: "DJB" <djb(malpka)@netday.pl>

    Witam
    Na początku listopada otworzylem linie kredytowa w KB
    do umowy dolaczono pilse Warty od NW z cesja na bank
    W chwilii obecnej jestem po takim nieszczesliwym wypadku i tu moje pytanie
    bo nie trace zdolnosci zeby pokryc ew korzystanie z linii kredytowej
    plynnosc finansowa bez zmian
    Czy bede mial jakies korzysci realizujac ta polise i co otrzyma ew Bank w
    zwiazku z moim wypadkiem ??? nie bardzo moge zrozumiec po co ta cesja
    ubezpieczenie dot nastepstw nieszczesliwych wypadkow w zakresie podstawowym
    Kurde juz zdurnialem i nie iwem czy jest tu do wyciagniecia jakas kaska
    :)Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-19 16:00:23
    Temat: Re: Linia Kredytowa KB + ubez NW warta
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "DJB" <djb(malpka)@netday.pl> napisał w wiadomości
    > Kurde juz zdurnialem i nie iwem czy jest tu do wyciagniecia jakas kaska

    zawsze zastanawialem sie nad tym - ale co ci szkodzi zlozyc taki wniosek ?
    tylko przeczytaj wczesniej regulamin, czy nie ma tam czegos takiego, ze
    splate pokrywa sie z ubezpieczenia tylko w przypadku --- smierci :-)