  • 11. Data: 2012-10-20 20:52:50
    Temat: Re: Lista Visa CashBack a rzeczywistość.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    blackue pisze:

    > okragle zero ;] chyba ze uznamy darmowy przelew na konto za zarobek

    Ha, czyli zważywszy, że przelew zajmuje pewnie ze 2 dni, to jest to
    czysta strata... :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2012-10-20 21:16:27
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Podepnę się do tematu. Dlaczego te wypłaty gotówki podczas
    transakcji kartą są takie korzystne dla Was? Jeśli dobrze
    rozumiem, to można je robić tylko z kart debetowych, więc
    nie można skorzystać z GP. W czym to jest lepsze od
    pobierania gotówki z bankomatów? Chodzi tylko o wyrabianie
    limitów kartami debetowymi?

    a.

  • 13. Data: 2012-10-20 21:32:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    w...@a...pl (Wemif) writes:
    [...]

    > Chodzi tylko o wyrabianie limitów kartami debetowymi?
    Głównie.
    KJ

    Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
    -- Elbert Hubbard

  • 14. Data: 2012-10-20 22:27:39
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 20.10.2012 21:16, Wemif pisze:
> [...]
    > rozumiem, to można je robić tylko z kart debetowych, więc
    > nie można skorzystać z GP. W czym to jest lepsze od

    W tym, że do bankomatu trzeba sie osobno wybrać. To zajmuje czas, to
    może nie być po drodze, jak jest po drodze, to już brakuje rąk zajętych
    siatami z zakupami itd...

    po prostu to jest wygodne. Tj - byłoby wygodne gdyby działało.

    > Chodzi tylko o wyrabianie
    > limitów kartami debetowymi?

    Mam wrażenie że niektórzy bywalcy grupy nie umieją już myśleć inaczej
    niż wyrabianiem punktów, limitów, pompowaniu zdolności i innymi
    "oscylatorami".

    p. m.

  • 15. Data: 2012-10-20 23:49:37
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-10-20 22:27, m wrote:

> [...]
    > siatami z zakupami itd...
    >
    > po prostu to jest wygodne. Tj - byłoby wygodne gdyby działało.

    dodatkowa zaleta jest mozliwosc poproszenia o wyplate dowolnymi
    nominalami a nie tylko 50 i 100 jak w zwyklym (np. euronetowym) bankomacie.
    W krajach typu UK, wiecej ludzi wyplaca w Cashback niz biega za bankomatami.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2012-10-21 00:03:55
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> ...

    > dodatkowa zaleta jest mozliwosc poproszenia o wyplate dowolnymi nominalami a
    > nie tylko 50 i 100 jak w zwyklym (np. euronetowym) bankomacie.
    > W krajach typu UK, wiecej ludzi wyplaca w Cashback niz biega za bankomatami.

    AFAIR, to w UK _KAZDY_ sklep udostepnia CB.
    I przy KAZDEJ platnosci ekspedient(ka) pyta sie o CB.

    --
    T.F.

  • 17. Data: 2012-10-21 00:45:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-20 13:40, Piotr Hołda pisze:
    > Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej
    > liście.

    Mając naklejki na drzwiach też nie wiedzą?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2012-10-21 20:13:12
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Głównie.

    Istotnie. Choć nie bez znaczenia jest fakt, że niektóre banki mają
    ch*ych informatyków. :-)

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2012-10-21 20:26:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > Istotnie. Choć nie bez znaczenia jest fakt, że niektóre banki mają
    > ch*ych informatyków. :-)

    Dlaczego sądzisz, że to "informatycy" zawalają, a nie "biznes" który im
    każe robić tak a nie inaczej?
    KJ

    Q. Why is this so clumsy?
    A. The trick is to use Perl's strengths rather than its weaknesses.
    -- Larry Wall in <8...@j...JPL.NASA.GOV>

  • 20. Data: 2012-10-21 21:11:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Dlaczego sądzisz, że to "informatycy" zawalają, a nie "biznes" który im
    > każe robić tak a nie inaczej?

    Bo żaden "biznes" nie kazałby im tego zrobić tak, jak zrobili... :-)

    --
    MiCHA