  • 11. Data: 2009-07-16 20:16:57
    Temat: Re: Lista autorytwtow Slawka XXL i jego kolegow
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h3mrdf$1k1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Czyli ostateczny triumf WSI :)
    >

    > ---Cytat---
    > ---Koniec---

    Jakoś nie widać siły przebicia misyjnej TVP skoro takie żałosne sa te
    wyniki...

    --
    marfi

    4244 (20090715) __________

  • 12. Data: 2009-07-16 20:41:03
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Jerzy Olszewski pisze:
    > Czyli ostateczny triumf WSI :)
    >

    > ---Cytat---

    (..)
    > ---Koniec---

    Co do W. Cejrowskiego, to lubię gościa. Nie jest moim idolem, ale
    programy ma całkiem ciekawe.

    J.

  • 13. Data: 2009-07-16 22:30:04
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie są różnice po między idolem, a autorytetem?
    >
    > Dla mnie to jest to samo.

    Idol, to kreacja medialna nie mająca nic wspólnego z prawdziwym autorytetem.
    Choć pewnie dla niektórych takie medialne kreatury jak Wojewódzki, czy
    Majewski - nie prezentujący nic poza chamstwem i objawami ADHD - mogą być
    autorytetem...

    W skrócie:
    Idol, to osoba kultury masowej, podziwiana i naśladowana przez rzesze
    wielbicieli.
    Autorytet, to człowiek budzący zaufanie, ekspert w jakiejś dziedzinie, albo
    wyrocznia w sprawach moralnych, cieszący się poważaniem i mający wpływ na
    zachowania i myślenie innych ludzi.

  • 14. Data: 2009-07-17 07:56:03
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > A jaka jest wasza pełowska metoda?

    To ciastko można tylko na pół przekroić?

    Jest jakieś 91 partii. Plus opcje typu "żadna z powyższych".

    --
    eost.

  • 15. Data: 2009-07-17 13:22:20
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jeśli potrafisz zrozumieć treść to przeczytaj sobie poniższego linka:

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Owsiak-premie
    -rzuccie-na-tace!,wid,11324584,wiadomosc.html

  • 16. Data: 2009-07-17 15:09:09
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli potrafisz zrozumieć treść to przeczytaj sobie poniższego linka:
    >

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Owsiak-premie
    -rzuccie-na-tace!,wid,11324584,wiadomosc.html

    Powtorzę, bo widze, że nie zrozumiałeś:
    żebractwo z wykorzystaniem dzieci jest przestepstwem także w Polsce. To, że
    tego cwanego żebraka nikt jeszcze nie zamknął, to skutek braku lustracji
    sędziów i prokuratorów (miedzy innymi), oraz tego, że instytucjonalne
    żebractwo pod przykrywką tzw. harytatywności jest wygodne dla
    lumpenliberalnego państwa bo zwalnia je z obowiazku pomocy potrzebującym i
    finansowania na odpowiednim poziomie takich obszarów jak np. ochrona
    zdrowia, edukacja, itp. Temu cwanemu żebrakowi mogę powiedzieć tylko tyle,
    że jak chce pomagać innym, to niech idzie do uczciwej pracy - i pomaga za to
    co zarobi uczciwą pracą, niech pomaga za swoje, a nie cudze i niech nie
    żebrze. Poza tym Owsiak zwyczajnie kłamie mówiąc, że nie czerpie osobistych
    korzyści ze swojego żebractwa.

  • 17. Data: 2009-07-17 17:53:05
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jesteś głupi jak worek mąki!
    J.Owsiakowi to mógłbyś co najwyżej buty czyścić tępaku!

  • 18. Data: 2009-07-17 21:48:47
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    > Jesteś głupi jak worek mąki!
    > J.Owsiakowi to mógłbyś co najwyżej buty czyścić tępaku!

    He, he, he, i co debilu, znowu prawda w oczy kole? To twój żebrak - Owsiak -
    mi wyczyści buty jak mu pare złotych obiecam:)
    Ja mu mogę conajwyżej zasadzic kopa - żeby się do uczciwej pracy wziął i nie
    żebrał wykorzystując do żebractwa cudze bachory.

  • 19. Data: 2009-07-20 06:51:08
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ten cwany żebrak Owsiak, to największy szkodnik jaki działa od lat
    > bezkarnie.

    Owsiak robi dobrą robotę... Idea Wośp dzięki młodzieży żyje, nie wiem czy
    jest podobna inicjatywa gdzieś w Europie na taką skalę... Stworzono WOŚP
    dzięki zapałowi młodzieży, spustem tej inicjatywy był Owsiak, można go nie
    lubić, bo ma kontrowersyjne podejście do życia(róbta co chceta) Odnośnie
    czerpania jakiś zysków, to każda fundacja musi się z czegoś utrzymywać,
    muszą również istnieć mechanizmy kontrolne bo i pokusa w przypasdku takich
    pieniędzy jest duża. Zmienia się pokolenie i zmienia się młodzież, wośp
    będzie isniała w naszej świadomości, jednak chyba lata
    świetności(największej popularności) ma już za sobą... pozdr :)