  • 1. Data: 2010-02-17 14:36:27
    Temat: Lista godzin eliksiru "podstępnie drogiego"
    Od: z...@o...pl

    W innym wątku jest odesłanie do tabelki w której podano drogie eliksiry BGŻ

    Ja spotkałem sie z informacją ustną w DB, że u nich też jest droższa sesja,
    ale nie natknąłem sie na takie informacje w ich tabeli prowizji.

    Czy inne banki też bywają tak podstępne?
    I czy przy zlecaniu w internecie przynajmniej informują że ten przelew
    dojdzie za 5zł dziś lub za 0zł jutro czy też okradają klienta znienacka?

  • 2. Data: 2010-02-17 14:58:28
    Temat: Re: Lista godzin eliksiru "podstępnie drogiego"
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 15:36:27 +0100,
    z...@o...pl napisał(a):

    > Ja spotkałem sie z informacją ustną w DB, że u nich też jest droższa sesja,
    > ale nie natknąłem sie na takie informacje w ich tabeli prowizji.

    Wydaje mi się, że banki płacą więcej KIRowi za zlecenia realizowane 2 i 3
    sesją, więc może oszczędności wprowadzają. Takie coś mi się obiło o uszy
    ale pewny nie jestem.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-02-17 15:29:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wydaje mi się, że banki płacą więcej KIRowi za zlecenia realizowane 2 i 3
    > sesją, więc może oszczędności wprowadzają. Takie coś mi się obiło o uszy
    > ale pewny nie jestem.

    Stawki są raczej zróżnicowane w zależności od tego na ile przed końcem
    terminu ich przyjmowania bank wysyła pliki ze zleceniami, a nie w zależności
    od numeru sesji.

  • 4. Data: 2010-02-17 15:32:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 16:29:19 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Stawki są raczej zróżnicowane w zależności od tego na ile przed końcem
    > terminu ich przyjmowania bank wysyła pliki ze zleceniami, a nie w zależności
    > od numeru sesji.

    No to w takim razie nie rozumiem takiego różnicowania opłaty za przelew.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-02-17 15:35:13
    Od: z...@o...pl

    > No to w takim razie nie rozumiem takiego różnicowania opłaty za przelew.

    czy tzn. że jeśli sesja wychodząca jest o 7:00 a ja wysyłam o 6:59 i bank
    zdąży mnie dopisać do listy to będzie przepłacać?

  • 6. Data: 2010-02-17 16:27:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:5...@n...onet.pl

    > czy tzn. że jeśli sesja wychodząca jest o 7:00 a ja wysyłam o 6:59 i bank
    > zdąży mnie dopisać do listy to będzie przepłacać?

    Tak to właśnie znaczy. Czyli np. gdyby jakaś sesja była o godzinie 10:00, to
    do 8:00 jest najniższa stawka np. 10 groszy, potem od 8:00 do 9:30 wyższa,
    np. 14 groszy, a po 9:30 najwyższa, np. 18 groszy.

    Zapewne z tego powodu mamy takie a nie inne godziny łamania sesji w BRE.
    Pozwalają one na przesłanie pliku ze zleceniami po stawkach minimalnych.

    Co do konkretnych różnic w w wysokości stawek musiałby się wypowiedzieć ktoś
    związany z KIR.

  • 7. Data: 2010-02-18 10:31:11
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozwalają one na przesłanie pliku ze zleceniami po stawkach minimalnych.
    > Co do konkretnych różnic w w wysokości stawek musiałby się wypowiedzieć

    Konkretnie do godziny przed zamknięciem wejścia na daną sesję rozliczeniową
    obowiązuje stawka podstawowa, od godziny do pół godziny stawka podstawowa
    *2, a na pół godziny przed zamknięciem stawka *4.
    Ale podane kwoty nie są prawdziwymi, a ze względu na tajemnicę ;-) nie mogę
    podać obowiązujących.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor