  • 21. Data: 2009-06-15 17:06:46
    Temat: Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:h08uuh$un$1@news.wp.pl...

    > Zalecam duza ostroznosc przy zamykaniu rachunku w Multi. O odpowiedzi
    > banku nie omieszkam poinformowac...

    Dzis dostalem tefon z Multi. Wyrobili sie wczesniej... rachunek zostal
    definitywnie zamkniety w piatek a prowizja naliczona po jego teoretycznym
    zamknieciu w maju zostala 'umozona'. Odpowiedz pisemna idzie poczta :).
    Tak, wiec okazuje sie, ze Multi podzielilo moje zastrzezenia. Szkoda tylko,
    ze w ogole to mialo miejsce. Zobaczymy czy zmienia cos w procesie zamykania
    rachunkow.

    MK

  • 22. Data: 2009-06-15 18:23:37
    Temat: Re: Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 15 Cze, 19:06, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > ze w ogole to mialo miejsce. Zobaczymy czy zmienia cos w procesie zamykania

    Może "doczepię się" do wątku i napiszę jak próbuję zamknąć konto w
    mBanku. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że muszę wypełnić
    wniosek o zamknięcie rachunku, który jest do pobrania ze strony. Na
    moją uwagę, że nie mam kopii umowy a tym samym nie znam jej numeru,
    który wg tego wniosku jest konieczny do rozwiązania umowy rachunku,
    dowiedziałem się, że za jedyne 15 zł mogę sobie zamówić kopię tej
    umowy i dopiero po poprawnym wypełnieniu wniosku będę mógł rozwiązać
    umowe z mBankiem. Naprawdę muszę znać numer umowy i datę jej zawarcia,
    aby rozwiązać umowę o proawdzenie rachunku bankowego?
    J.

  • 23. Data: 2009-06-15 18:27:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Josh01" <j...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > umowe z mBankiem. Naprawdę muszę znać numer umowy i datę jej zawarcia,
    > aby rozwiązać umowę o proawdzenie rachunku bankowego?

    Nie musisz, wystarczy, ze podasz numer rachunku bankowego.

    MK

  • 24. Data: 2009-06-15 18:31:49
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 15 Cze, 20:27, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "Josh01" <j...@g...com> wrote in message

    c.googlegroups.com...

    > Nie musisz, wystarczy, ze podasz numer rachunku bankowego.

    Tak też myślałem, ale konsultant infolinii był "nieubłagany".
    Postanowiłem napisać własne wypowiedzenie umowy rachunku nie
    korzystając z "gotowca" mBanku.
    J.