  • 1. Data: 2009-02-20 22:13:48
    Temat: Literatura - autorzy, tytuły
    Od: "Benjamin" <k...@o...pl>

    Witam
    Jestem na grupie od niedawna. Przeważnie czytam posty innych, analizuję. Niestety,
    kwestia
    zrozumienia wielu mechanizmów inwestycyjnych (tudzież giełdowych) wymaga sporej
    wiedzy co wiąże się
    z "połknięciem" solidnej porcji literatury. Czy mógłbym prosić o podanie sensownych
    pozycji
    dotyczących szeroko pojętego inwestowania (najbardziej interesują mnie zagadnienia
    związane z
    mechanizmami działania GPW)? Dziękuję za wszelką pomoc.

    --
    Pzdr
    Benjamin

  • 2. Data: 2009-02-20 22:37:51
    Temat: Re: Literatura - autorzy, tytuły
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Niedawno polecalem ksiazke w watku "Fajna ksiazka" - naprawde niezla dla
    poczatkujacych. Spoko tez jest Michael Covel (Cowel?) "Trend Following",
    oraz Daryl Guppy. A dzis zamowilem kolejna ksiazke Kirkpatricka i za pare
    tygodni napisze czy warto.

  • 3. Data: 2009-02-20 22:49:50
    Od: "Kornel" <k...@y...com>

    Widzialem wiele pochwal ksiazki Covela Trend Following. Mi niestety
    wiekszosc ksiazki sie nie podobala. Nudy. Dopiero jakies (jak dla mnie)
    konkrety znalazlem na koncu.
    A co to tego Kirkpatricka , google mi nie pomaga?

  • 4. Data: 2009-02-21 09:55:10
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Kornel" <k...@y...com> wrote in message
    > Widzialem wiele pochwal ksiazki Covela Trend Following. Mi niestety
    > wiekszosc ksiazki sie nie podobala. Nudy. Dopiero jakies (jak dla mnie)
    > konkrety znalazlem na koncu.
    Bo to jest ksiazka dla tych co ciagle probuja przewidywac i lapac gorki.
    Dobrze jest ja przeczytac na poczatek.

    > A co to tego Kirkpatricka , google mi nie pomaga?
    Charles Kirkpatrick, sprawdz na amazon.

  • 5. Data: 2009-02-21 14:47:42
    Od: "Benjamin" <k...@o...pl>

    Chodzi mi oczywiście o tytuły i autorów, gdzie mogę znaleźć informacje napisane dosyć
    przystępnym
    językiem, a nie techniczny "bełkot" (może być coś w rodzaju "almanacha wiedzy
    inwestora
    giełdowego").

    ----
    Pzdr
    Benjamin

  • 6. Data: 2009-02-24 21:52:31
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Gonzo" <g...@n...net> wrote in message news:gnnbc0$f56$1@news.onet.pl...
    >A dzis zamowilem kolejna ksiazke Kirkpatricka i za pare tygodni napisze czy
    >warto.

    Ksiazka "Technical Analysis. The complete ..."
    Bardzo fajna, autor testuje opisane pomysly i pisze wprost co zarabia a co
    nie.