  • 1. Data: 2011-06-28 14:17:44
    Temat: LnS w GetinOnline - uporządkowali :(
    Od: Maruda <m...@n...com>

    "Uprzejmie dziękujemy za zainteresowanie ofertą lokat w Getinonline.
    Jednocześnie informuję, że wszystkie wnioski składane ze strony głównej
    www.getinonline.pl nie są rejestrowane przez system. W celu złożenia
    wniosku o lokatę należy zalogować się do swojego profilu. Następnie
    proszę wejść w zakładkę "lokaty", a następnie "załóż lokatę". Po
    złożeniu wniosku w ten sposób otrzyma Pan e-maila z potwierdzeniem
    złożenia wniosku i z numerem rachunku do wpłaty środków.
    *Ponadto chciałabym poinformować, że jeśli posiadał Pan lokatę na start
    to nie ma możliwości skorzystania z takiej oferty powtórnie*.
    Po zalogowaniu się w zakładce ,,załóż lokatę" nie będzie wówczas
    dostępnej takiej lokaty. Jeśli nie posiada Pan danych do logowania (np.
    zostały zagubione) to proszę o kontakt"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-06-28 15:21:34
    Temat: Re: LnS w GetinOnline - uporządkowali :(
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-06-28 16:17, Maruda pisze:
    > *Ponadto chciałabym poinformować, że jeśli posiadał Pan lokatę na start
    > to nie ma możliwości skorzystania z takiej oferty powtórnie*.

    Ja kiedyś złożyłem wniosek o lokatę na start (jak była jedna na 7%) i
    go nie opłaciłem - złożyć ponownie nie mogłem bo wg. nich można mieć
    raz. Teraz bez problemów złożyłem 9 kolejnych wniosków czyli dobiłem do
    limitu 10 szt. Więc wydaje mi się, że ten ich system działa jak chce i
    oni sami nie wiedzą co i jak ;)

  • 3. Data: 2011-06-28 16:45:43
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ma możliwości skorzystania z takiej oferty powtórnie*.
    > Po zalogowaniu się w zakładce ,,załóż lokatę" nie będzie wówczas dostępnej

    Gówno prawda. Miałem lokatę na start i mam opcje załozenia ponownie. Mało
    tego. Założyłem pomyślnie taka lokatę.

    wiatrak

  • 4. Data: 2011-06-28 16:49:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Gówno prawda. Miałem lokatę na start i mam opcje załozenia ponownie. Mało
    > tego. Założyłem pomyślnie taka lokatę.
    >
    > wiatrak

    Niestety. Sprawdziłem teraz. Następnej juz nie założę. Już nie ma takiej
    opcji.

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-06-28 18:25:26
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-28 18:49, wiatrak pisze:

    > Niestety. Sprawdziłem teraz. Następnej juz nie założę. Już nie ma takiej
    > opcji.

    Opcja u mnie też zniknęła, natomiast dwa niepłacone wnioski nadal są.
    Zastanawiam się czy je opłacić, bo jeszcze mi się te lokaty
    "uporządkują" i też znikną.

  • 6. Data: 2011-06-29 08:10:18
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    O matko, ale oni tam burdel mają. Miałem kiedyś lokatę na start, w ten
    poniedziałek bez problemu założyłem 7 kolejnych LnS. Dziś już się nie
    da. Parodia normalnie a nie bank.
    Podziwiam ludzi którzy przenoszą swoje konta PODSTAWOWE do tworów
    Czarneckiego. I jeszcze biorą tam np. karty kredytowe. Coś czuję że za
    jakiś czas będzie płacz i zgrzytanie zębów.

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2011-06-29 17:05:44
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-29 10:10, Zyga pisze:
    > Podziwiam ludzi którzy (...) biorą tam np. karty kredytowe. Coś czuję że za
    > jakiś czas będzie płacz i zgrzytanie zębów.

    No ale dlaczego?
    Kartę dali za darmo, oprocentowanie lokaty podnieśli.
    Jeżeli wejdzie opłata to na pbb będzie alarm po kilku godzinach ;-)