  • 11. Data: 2008-12-01 13:14:08
    Temat: Re: Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.12.01.13.01.16@rudak.org...

    > Myślę, że teraz właśnie czyszczą Ci konto ;-)

    A ja mysle ze to efekt paniki ktora rozsiewaja same pseudobanki w stylu m.
    Wystarczy system zawiesic na chowile !
    Ten bank jest coraz gorszy!!!!
    Trzeba spitalac

  • 12. Data: 2008-12-01 13:14:51
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Dec 2008 12:20:46 +0100, Piotr Zawadzki <p...@f...pl> wrote:

> [...]
    > Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    > serwisu transakcyjnego.
    > Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10
    > minut. Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka
    > automatycznie wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod
    > warunkiem, że logowanie będzie możliwe.
    > Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania
    > serdecznie przepraszamy."
    >
    > Czy to tylko u mnie, czy może w związku z niedawno ogłoszonym planem
    > pomocy rządowej mBank zaczął zwijać serwery? ;-)

    Ja też tak mam, pod Operą. Czyszczenie cookies nie pomogło. Za to z tego
    samego komputera po IE działa bez problemu. Dziwne trochę.

    RobertP.

  • 13. Data: 2008-12-01 13:21:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    > zalogować.
    >
    > Czyli mnie olać, jako klienta zdobytego dawno, byle nowi mieli się

    Może dopisz jeszcze, że się dzieci mniej rodzi przez te kłopoty mBanku z
    infrastrukturą.

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-12-01 13:46:23
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 1, 1:08 pm, Maverick <k...@g...pl> wrote:

    > Wystarczy cookies wyczyscic i powinno zadzialac - jak nie zadziala to
    > jeszcze raz. Ew zmiana IP.

    Ha, u mnie tez jednak padlo. Wyczycilem cookies - zadzialalo. Teraz
    sprobowalem drugi raz i ten trick juz nie pomogl...
    Czasem mysle sobie, ze to jednak nie za dobrze miec konto prywatne i
    firmowe w jednym banku :)

  • 15. Data: 2008-12-01 13:54:01
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 1 Dec 2008 13:21:36 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > Może dopisz jeszcze, że się dzieci mniej rodzi przez te kłopoty mBanku z
    > infrastrukturą.

    Co jest niejasne dla Ciebie w przedstawionej przeze mnie sytuacji, wiedząc
    dodatkowo, że innym w tym wątku zmiana IP umożliwiła zalogowanie się?

    Pozdrawiam
    Tony

  • 16. Data: 2008-12-01 14:06:08
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 1 Dec 2008 05:46:23 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

> [...]
    > sprobowalem drugi raz i ten trick juz nie pomogl...
    > Czasem mysle sobie, ze to jednak nie za dobrze miec konto prywatne i

    Przyznaję, że teraz w tej chwili nie przeszkadza mi to bardzo, mogę wejść
    później. Ale bywało, że miałem dokonać przelewu, gdy odbiorca przelewu
    (konto też w mBank) stoi pod bankomatem i czeka, mając bardzo pilną sprawę
    do załatwienia za gotówkę.

    Brak dostępu do pieniędzy czy danych na koncie może powodować bardzo duże
    problemy i straty. Jeśli szybko czegoś z tym nie zrobią, to ta sytuacja
    będzie się ciągnęła za nimi latami.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 17. Data: 2008-12-01 14:23:06
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Ja też tak mam, pod Operą. Czyszczenie cookies nie pomogło. Za to z tego
    > samego komputera po IE działa bez problemu. Dziwne trochę.

    Zmiana IP a zalogowanie się to zestaw "co ma piernik do wiatraka".
    START->uruchom->ipconfig /flushdns

  • 18. Data: 2008-12-01 16:18:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Zawadzki pisze:
    > mBank, taki komunikat wisi od jakiejś godziny:

    W pracy na stacjonarnym też tak mam.

    Na Blueconnecie działa normalnie.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2008-12-01 16:52:10
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 gru 2008 o 14:14 GMT, RobertP. napisał(a):

    > Ja też tak mam, pod Operą. Czyszczenie cookies nie pomogło. Za to z tego
    > samego komputera po IE działa bez problemu. Dziwne trochę.

    Zbieg okolicznosci :)

    Ja dzisiaj loguje sie, no i wiadomy komunikat, czyszcze ciasteczka, refresh
    i znwou ten sam komunikat, czyszcze jeszcze raz ciasteczka i teraz pokazal
    sie login :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 20. Data: 2008-12-01 17:53:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 12:20:46 +0100, Piotr Zawadzki napisał(a):

    > Czy to tylko u mnie, czy może w związku z niedawno ogłoszonym planem
    > pomocy rządowej mBank zaczął zwijać serwery? ;-) pwz

    http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/
    awaria;w;mbanku;czesc;klientow;odcieta;od;kont,58,0,
    404794.html

    Tak jak mówiłem - awaria, a niektórym tu na grupie to nawet wyszło, że to
    dyskryminacja długoletnich klientów a promowanie świeżych z neostradą!
    Pomyślcie następnym razem i piszcie z sensem a przede wszystkim bez
    zbędnych emocji.

    Xenocide