  • 21. Data: 2008-12-01 17:55:05
    Temat: Re: Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://tinyurl.com/awaria-mbank

    Xenocide

  • 22. Data: 2008-12-01 19:55:17
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 01.12.2008 xbartx <b...@h...net> napisał/a:
    > Tak jak mówiłem - awaria, a niektórym tu na grupie to nawet wyszło, że to
    > dyskryminacja długoletnich klientów a promowanie świeżych z neostradą!

    Poziom idiotyzmów jakie można przeczytać na grupach "biznesowych" jest
    dobijający. Awaria w mBanku pojawia się przed zalogowaniem. Nie da się więc
    określić czy klient jest stary czy nowy.

  • 23. Data: 2008-12-01 20:31:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 1 Dec 2008 19:55:17 +0000 (UTC), Jacek Popławski wrote:

    > Poziom idiotyzmów jakie można przeczytać na grupach "biznesowych" jest
    > dobijający. Awaria w mBanku pojawia się przed zalogowaniem. Nie da się więc
    > określić czy klient jest stary czy nowy.

    Toć pisali, że ich po IP rozpoznawał.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 24. Data: 2008-12-01 20:33:10
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Toć pisali, że ich po IP rozpoznawał.

    A IP jest zapisane w mozgu czy jak ? Ja do banku loguje sie z przynajmniej 4
    IP. A w biurze z tego samego IP korzysta kilka innych osob na roznych
    bankach.

    Fantom

  • 25. Data: 2008-12-01 21:20:03
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 1 Dec 2008 21:33:10 +0100, Fantom wrote:

    > A IP jest zapisane w mozgu czy jak ? Ja do banku loguje sie z przynajmniej 4
    > IP. A w biurze z tego samego IP korzysta kilka innych osob na roznych
    > bankach.

    Ale dlaczego mnie o to pytasz? To nie ja głosiłem takie idiotycznie teorie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 26. Data: 2008-12-01 22:13:56
    Od: k...@o...pl

    On 1 Gru, 22:20, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Ale dlaczego mnie o to pytasz? To nie ja głosiłem takie idiotycznie teorie.
    W teorii to chyba tak było, że nie dało sie logować z adresów IP z
    których już od dawna ktoś korzystał, jeśli "stary klient" wchodził na
    nowym IP, np. przez telefon, to było ok;)

  • 27. Data: 2008-12-02 09:27:11
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Dec 2008 17:52:10 +0100, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Zbieg okolicznosci :)
    >
    > Ja dzisiaj loguje sie, no i wiadomy komunikat, czyszcze ciasteczka,
    > refresh
    > i znwou ten sam komunikat, czyszcze jeszcze raz ciasteczka i teraz
    > pokazal
    > sie login :)

    No właśnie chyba nie do końca - bo probowałem Opera (nie zadziałało), IE
    (zadziałało), Opera (dalej nie działało).
    Z tym że zaraz po wysłaniu posta zaczęło działać również pod Operą.

    RobertP.

  • 28. Data: 2008-12-02 09:33:30
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Dec 2008 15:23:06 +0100, LadyRoot <l...@a...pl> wrote:

    > Zmiana IP a zalogowanie sie to zestaw "co ma piernik do wiatraka".
    > START->uruchom->ipconfig /flushdns

    No właśnie, co ma piernik do wiatraka bo trochę nie rozumiem.
    Nigdzie nie pisałem o zmianie IP, a pisałem o innej przeglądarce
    uruchomionej na tym samym komputerze. Myślę że w obydwu przypadkach IP
    było takie samo, natomiast zachowanie przeglądarek, mimo czyszczenia
    cookies, zgoła inne.

    PS. Chyba masz kiepsko ustatione kodowanie (a w zasadzie brak takiej
    deklaracji)

    RobertP.

  • 29. Data: 2008-12-02 12:39:05
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 02 gru 2008 o 10:27 GMT, RobertP. napisał(a):

    > No właśnie chyba nie do końca - bo probowałem Opera (nie zadziałało), IE
    > (zadziałało), Opera (dalej nie działało).
    > Z tym że zaraz po wysłaniu posta zaczęło działać również pod Operą.

    Dlatego pisze ze to nie zalezy ani od lacza, ani od systemu operacyjnego,
    ani od przegladarki, trzeba jedynie trafic w odpowiedni momemt, tak bo dla
    polaczen jest kolejka :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ The prettiest women are almost always ]
    [ Ekg: #3781111 ][ the most boring, and that is why ]