  • 11. Data: 2002-01-31 09:36:27
    Temat: Re: Logowanie mBank i Inteligo
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał...

    > Ja wyłączyłem sprawdzanie certyfikatów. I tak nie udawało się sprawdzić,
    > rzeczywiście to opóźniało logowanie.
    > Chyba źle nie zrobiłem? Do strony mBanku można mieć zaufanie bez
    > sprawdzania.

    Do strony mBanku - tak. Ale certyfikat nie sluzy sprawdzeniu zaufania
    do swojego banku, tylko czy strona, ktora ogladamy jest rzeczywiscie
    naszego banku. Jesli nie uzywasz certyfikatow, to nie masz pewnosci,
    ze ogladana strona rzeczywiscie pochodzi z mBanku i, co gorsza, ze
    wpisywane hasla rzeczywiscie ida do mBanku, a nie do goscia, ktory
    udaje mBank.

    Coz, jesli inaczej nie dzialalo, to mozesz probowac bez certyfikatu,
    ale badz swiadom skutkow i ryzyka takiego postepowania.

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar

  • 12. Data: 2002-01-31 09:48:21
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    W mBanku nigdy nie miałem problemow z zalogowaniem.

    Pozdrowienia !
    Piotr Koliński
    =========================
    email p...@p...onet.pl
    =========================

  • 13. Data: 2002-01-31 11:07:49
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Coz, jesli inaczej nie dzialalo, to mozesz probowac bez certyfikatu,
    > ale badz swiadom skutkow  i ryzyka takiego postepowania.

    Świadom jestem. Ale z włączonym sprawdzaniem i tak wypisywał, że nie można
    sprawdzić i czy chce jednak wejsć na stronę.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 14. Data: 2002-01-31 20:22:51
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Sław pisze:
    > Zdaję sobie sprawę, że temat ten mniej lub bardziej był już wałkowany,
    >ale przyznaję, że mnie jasny szlak trafia jak mam się logować do mBanku czy
    >Inteligo.

    Nie denerwuj się tylko ustaw sobie proxy (np w3cache.icm.edu.pl) na
    połączenia typu https (secure). Z tym, że teraz może to przynieść efekt
    odwrotny do zamierzonego ze względu na przeciążenie łącza TPSA-ICM :)

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !