  • 1. Data: 2022-12-21 15:06:58
    Temat: Lokata 10%
    Od: Złotówa <b...@g...com>

    Dobre info dla oszczędzających: w Credit Agricole pojawiła się lokata z oproc. 10% w
    skali roku: https://www.bankobranie.pl/2022/12/credit-agricole-l
    okata-mobilna-na-dobry-poczatek-10-procent.html (na 180 dni; max. 50 tys. zł; dla
    otwierających konto)

  • 2. Data: 2022-12-21 17:25:40
    Temat: Re: Lokata 10%
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Weź no czymś lepszym zaspamuj.
    Szkoda że nie max. 5k.
    Zyskać względem rynku można 400zł - zamrażając swoją kasę na pół roku i tracąc przy
    tym 10%.
    To już lepiej za taką premię otworzyć sobie po prostu konto gdzie indziej - bo w
    krokodylu ciężko się zamyka.

  • 3. Data: 2022-12-21 18:11:03
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 21 gru 2022 o 17:25, Dawid Rutkowski pisze:

    > Weź no czymś lepszym zaspamuj.

    Czym?! Widzisz coś lepszego?

    > Szkoda że nie max. 5k.

    Albo 500k.

    > Zyskać względem rynku można 400zł - zamrażając
    > swoją kasę na pół roku i tracąc przy tym 10%.

    Ale tylko 50k -- resztę możesz konsumować bez mrożenia.

    > To już lepiej za taką premię otworzyć sobie po prostu

    Lepiej qpić akcje McDonald's?

    > konto gdzie indziej - bo w krokodylu ciężko się zamyka.

    Dlaczego ciężko? Dlatego, że marmurowo, czy
    dlatego, że oferują coś w zamian za niezamykanie?

    -=-

    10% straty?
    Olej Kujawski w ciągu roku podrożał dwukrotnie.
    Mleko UHT 3.2% -- trzy...

    -=-

    W Lidlu biały ser -- 2,44 zł za ćwierć kg sera z Mlekowity
    (z tutejszych/rodzimych bydlaków -- z Wysokiego Mazowieckiego)
    czyli 9,76 złych za 1 kilogram
    Za karę, jeśli ktoś już qpił, dodatkowo może qpić granulowany serek...

    Zaraz, może za dwa, pójdę, by qpić -- zmagając się z gołĄ ledzią,
    której jestem jedną z pierwszych ofiar, jako że we worek nad ranem
    przemierzałem swym Nowym Volvem S40 fragment świata po uprzednim
    wyskrobaniu szyb jednym z serków... W nagrodę za me zmagania mam
    OC (wraz z ubezpieczeniem bagażu i z awaryjnym Assistance) za 287
    złych na cały rok... Czyli o 7 dych taniej niż mam obe_cne OC...

    Me mieszkanie kosztowało w połowie dziewięćdziesiątych lat ubw.
    około 80 kpln; teraz ponoć ;) 8 razy więcej...

    12 lat temu pralka -- około 1350 pln, teraz pralko-suszarka
    za 1718 pln... (na fak_turze o ~5 pln mniej)

    21 września 2018 r. za 400 g jogurtu zapłaciłem 79 groszy...

    -=-

    ,,Inflacja'' zależy od metody liczenia.
    10% na 180 dni to dużo; 8% a vista to chyba normalność...

    Pamiętam 5% (Polbank itp.) przy braku oficjalnej inflacji...

    -=-

    Nie można winić banku o rozdźwięk ;) pomiędzy oficjalną
    inflacją krajową a bankowymi %%... [ani osób związanych
    z bankami za reklamowanie -- mogłyby reklamować jawniej...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2022-12-22 16:58:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 08:25:40 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    tym 10%.
    > To już lepiej za taką premię otworzyć sobie po prostu konto gdzie indziej - bo w

    Na co tracąc - na inflacji?

    Ale tak swoją drogą - co sie stało, ze banki tak gotówki szukają -
    NBP juz nie pozycza tanio, Polacy kupili Euro, czy co ?

    J.

  • 5. Data: 2022-12-23 01:00:59
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 gru 2022 o 16:58, J.F pisze:

    > Ale tak swoją drogą - co sie stało, ze banki tak gotówki szukają -
    > NBP juz nie pozycza tanio, Polacy kupili Euro, czy co ?

    Po prostu kochają nas! ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 6. Data: 2022-12-23 11:47:15
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    czwartek, 22 grudnia 2022 o 16:58:38 UTC+1 J.F napisał(a):
    > Ale tak swoją drogą - co sie stało, ze banki tak gotówki szukają -
    > NBP juz nie pozycza tanio, Polacy kupili Euro, czy co ?

    Przecież tu chodzi o nowych klientów, a nie gotówkę.

  • 7. Data: 2022-12-23 13:55:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Dec 2022 02:47:15 -0800 (PST), Marcin Mokrzycki wrote:

    > Przecież tu chodzi o nowych klientów, a nie gotówkę.

    Tu faktycznie jakby o nowych klientow.
    Ale starym klientom na nowe srodki daja 8%, i nie tylko oni,
    wiec kochaja tez nasze pieniadze...

    J.

  • 8. Data: 2022-12-24 10:56:05
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    piątek, 23 grudnia 2022 o 13:55:03 UTC+1 J.F napisał(a):
    > Ale starym klientom na nowe srodki daja 8%, i nie tylko oni,
    > wiec kochaja tez nasze pieniadze...

    Raczej boją się złej prasy, a w efekcie ryzyka interwencji, z powodu zbyt
    dużego rozjazdu pomiędzy inflacją/oprocentowaniem kredytów a oprocentowaniem
    depozytów.

    https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia
    /niskie-oprocentowanie-lokat-czlonek-rpp-proponuje-n
    owe-rozwiazanie/0jxh2t5

  • 9. Data: 2022-12-24 11:14:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.12.2022 13:55, J.F wrote:
    > Ale starym klientom na nowe srodki daja 8%, i nie tylko oni,
    > wiec kochaja tez nasze pieniadze...

    Po wyborach kto by nie wygrał, stopy wystrzelą w górę więc potencjał na
    nowe oferty dla lokat, będzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz