  • 1. Data: 2015-04-02 18:05:55
    Temat: Lokata 4% na 3m
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    Dostałem dziś z Endomondo reklamę lokaty 4% w Optimie, ciekawostką jest
    że trzeba się po tą lokatę dosłownie przebiec ;) Niestety tylko dla
    nowych klientów i tylko do 20 tys.
    Szczegóły: https://www.bgzoptimachallenge.pl

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-04-02 21:12:04
    Temat: Re: Lokata 4% na 3m
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 18:05, J.D. pisze:
    > Dostałem dziś z Endomondo reklamę lokaty 4% w Optimie, ciekawostką jest
    > że trzeba się po tą lokatę dosłownie przebiec ;) Niestety tylko dla
> [...]

    na kolejny miesiąc przedłużona lokata w klonach
    4% na 2 m-ce do 100kzł

    dla każdego kto takiej jeszcze nie miał

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-04-03 06:54:08
    Od: " 666" <...@...6>

    Jak to założyć, jeżeli już jesteś pacjentem z 20k ?

    -----

  • 4. Data: 2015-04-03 18:45:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 06:54, 666 pisze:
    > Jak to założyć, jeżeli już jesteś pacjentem z 20k ?

    po tej fuzji system bankowy nie widzi, że ktoś miał już promocyjną
    lokatę na 20kzł ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-04-05 16:17:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.D. napisał(a) :
    > Dostałem dziś z Endomondo reklamę lokaty 4% w Optimie, ciekawostką jest
    > że trzeba się po tą lokatę dosłownie przebiec ;) Niestety tylko dla
> [...]

    "Lokatę Bezkarną może otworzyć Klient, który w okresie 12 miesięcy
    poprzedzających dzień zawierania Umowy Ramowej dotyczącej Konta
    Indywidualnego BGŻOptima nie był posiadaczem tego konta."

    Pfff...

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 6. Data: 2015-04-05 19:36:45
    Od: darcin <d...@p...lp>

    W dniu 05.04.2015 o 16:17, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > poprzedzających dzień zawierania Umowy Ramowej dotyczącej Konta
    > Indywidualnego BGŻOptima nie był posiadaczem tego konta."

    Chyba ten punk regulaminu się zmienił. Ponownie założyłem konto wraz z
    lokatą po upływie miesiąca od wypowiedzenia umowy poprzedniego konta.

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/