  • 11. Data: 2010-02-17 13:17:28
    Temat: Re: Lokata 6 m-cy z kapitalizacją dzienną w oddziale
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-17 12:44, Valdi wrote:
    > "Magniana" news:op.u79qeam1pv0qmf@pol-swolinski.corp.microstrat
    egy.com

    > oddziału??
    >
    > Nie.

    > Będący w tej samie grupie kapitałowej co bank, do którego przelewasz kasę

    > Przeproszenie się z pieniądzem elektronicznym.
    > Można wiedzieć skąd się się u Pana/Pani bierze takie umiłowanie do gotówki?

    Pewnie z rodzaju biznesu ;-)

    witrak()

  • 12. Data: 2010-02-17 13:30:56
    Od: Magniana <...@a...pl>

    On Wed, 17 Feb 2010 12:44:42 +0100, Valdi <V...@v...pl> wrote:
    > Przeproszenie się z pieniądzem elektronicznym.
    > Można wiedzieć skąd się się u Pana/Pani bierze takie umiłowanie do gotówki?

    Pieniądze lokuję dla osoby starszej daty, która w tej kwestii jest niestety
    niereformowalna.

    --
    Magnana

  • 13. Data: 2010-02-17 14:28:06
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Magniana" news:op.u79w5ujfpv0qmf@pol-swolinski.corp.microstrat
    egy.com

    > Pieniądze lokuję dla osoby starszej daty, która w tej kwestii jest
    niestety niereformowalna.

    no to nie ma innej opcji jak:
    eurobank
    polbank
    bph

  • 14. Data: 2010-02-17 15:00:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-17 15:28, Valdi wrote:
    > "Magniana" news:op.u79w5ujfpv0qmf@pol-swolinski.corp.microstrat
    egy.com

    > niestety niereformowalna.
    >
    > no to nie ma innej opcji jak:
    > eurobank
    > polbank
    > bph

    Jakiś czas temu (3 lata) jeszcze Lukas był dość wygodny, ale nie
    wiem jak teraz, bo wzięliśmy rozwód :-)

    witrak()

  • 15. Data: 2010-02-17 15:49:57
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 17 Lut, 12:04, Magniana <m...@a...pl> wrote:

    > ??? W OpenFinance mogę założyć optymalną i przyjść z cashem do ich oddziału??
    Przecież to pośrednik ;) Inny pomysł?
    Uściślając Valdiego: wniosek o lokatę można złożyć w oddziale OF, ale
    pieniądze na lokatę możesz tylko przelać. Można by pokombinować z
    jakimś kontem oszczędnościowym.

  • 16. Data: 2010-02-17 21:58:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Magniana ...@a...pl ...

    > ??? W OpenFinance mogę założyć optymalną i przyjść z cashem do ich
    > oddziału?? Przecież to pośrednik ;) Inny pomysł?

    nie wiem, ale lokate załozyc mozesz.
    A wplacic mozesz w kazdym innym banku, tudziez na poczcie, ale to pewnie
    wyjdzie najdrozej.

  • 17. Data: 2010-02-18 19:03:22
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Lut, 09:03, Magniana <m...@a...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Szukam lokaty 6miesięcznej bezbelkowej na dobry procent warunek zakładana w
    oddziale a nie przez net. Jakieś propozycje?

    > --
    > Magnana

    6 % w Deutsche Banku

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 18. Data: 2010-03-04 20:02:11
    Temat: Re: Re:_Lokata_6_m-cy_z_kapitalizacją_dzienną_w_oddzia
    Od: "DamianBall" <damianball@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Oferujemy Lokaty

    3 miesieczna na 3%
    6 miesieczna na 7%
    9 miesieczna na 10%
    12 miesieczna na 13%
    15 miesieczna na 16%
    18 miesieczna na 18%
    24 miesieczna na 22%
    30 miesieczna na 25%
    36 miesieczna na 30%
    50 miesieczna na 40%!!!

  • 19. Data: 2010-03-04 20:03:44
    Od: "DamianBall" <damianball@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Zapraszamy Klijenta do nas lub my przyjezdzamy do klijenta w celu spisywania umow

    d...@o...pl

  • 20. Data: 2010-03-04 20:20:52
    Od: "capitol0" <c...@o...pl>

    > Jakiś czas temu (3 lata) jeszcze Lukas był dość wygodny, ale nie
    > wiem jak teraz, bo wzięliśmy rozwód :-)
    >
    > witrak()

    Od niedawna jest jeszcze FM Bank - mają ok 60 oddziałów i oprocentowanie
    lepsze nawet od OF.