  • 1. Data: 2008-12-29 19:13:35
    Temat: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam szanowne grono.
    Czy ktoś posiada informację do kiedy w BZ WBK istnieje możliwość założenia
    lokatki 3 miesięcznej na 8% w skali roku?

    Jeżeli było na grupie - BŁAGAM O WYBACZENIE! :)

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2008-12-29 20:13:41
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy ktoś posiada informację do kiedy w BZ WBK istnieje możliwość założenia
    > lokatki 3 miesięcznej na 8% w skali roku?
    >
    > Jeżeli było na grupie - BŁAGAM O WYBACZENIE! :)
    >
    > Pozdrawiam serdecznie.

    aż bank obniży oprocentowanie...to nie jest jakaś okresowa promocja
    tylko normalna oferta, którą bank w każdej chwili może zmienić tak jak
    np. jeden z banków na "m" ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-12-29 21:15:30
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "RobertS" news:gjbb2f$2hsu$2@opal.icpnet.pl

    > aż bank obniży oprocentowanie...to nie jest jakaś okresowa promocja
    > tylko normalna oferta, którą bank w każdej chwili może zmienić tak jak
    > np. jeden z banków na "m" ;-)

    No to miło, bo właśnie z powodu tego banku na "m", który dzisiaj zrobił
    chyba nie tylko mi pospolite "kuku", postanowiłem przelać resztę pieniędzy z
    "walczącego z bankozaurami" do BZ WBK :)

    Jutro w drodze do pracy odwiedzę oddział, a w pracy wykonam przelew do BZ
    WBK i założę lokatkę na 8% :) Mam nadzieję, że będzie miło.

  • 4. Data: 2008-12-29 21:35:49
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Piotr Karski <p...@b...pl> napisał(a):

    > Jutro w drodze do pracy odwiedzę oddział, a w pracy wykonam przelew do BZ
    > WBK i założę lokatkę na 8% :)

    Nie musisz 'odwiedzać' - możesz założyć i przelać netem [w pracy ;) ]

    > Mam nadzieję, że będzie miło.

    ..dopóki nie obniżą %% ;)

  • 5. Data: 2008-12-29 23:04:44
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanowne grono.
    > Czy ktoś posiada informację do kiedy w BZ WBK istnieje możliwość założenia
    > lokatki 3 miesięcznej na 8% w skali roku?

    Wbijając wzrok w fusy wieczornej herbaty wychodzi mi że zmiana
    oprocentowania w dół nastąpi od 2 ego stycznia.
    LemonR

  • 6. Data: 2008-12-29 23:17:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wbijając wzrok w fusy wieczornej herbaty wychodzi mi że zmiana
    > oprocentowania w dół nastąpi od 2 ego stycznia.
    > LemonR

    ciekawe co zrobi Multi, na początku stycznia kończą mi się tam lokaty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-12-29 23:41:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > ciekawe co zrobi Multi, na początku stycznia kończą mi się tam
    > lokaty...

    Pokaże ci w systemie transakcyjnym propozycję, żebyś sprawdził
    w najbliższym oddziale aktualną ofertę depozytową. Mnie pokazał
    to dzisiaj. A jaka ona będzie - myślę że podobna do aktualnej w mBanku.

  • 8. Data: 2008-12-29 23:44:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pokaże ci w systemie transakcyjnym propozycję, żebyś sprawdził
    > w najbliższym oddziale aktualną ofertę depozytową. Mnie pokazał
    > to dzisiaj. A jaka ona będzie - myślę że podobna do aktualnej w mBanku.

    jakoś nic nowego nie pokazał, ciągle mogę założyć lokatę "zysk wyższej
    klasy", ale zauważyliście? bank już nie reklamuje ww. lokaty...czyli
    koniec bliski

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-12-29 23:51:38
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:
    > jakoś nic nowego nie pokazał, ciągle mogę założyć lokatę "zysk wyższej
    > klasy", ale zauważyliście? bank już nie reklamuje ww. lokaty...czyli
    > koniec bliski

    W regulaminie pisało że jest oferowana do końca roku.

  • 10. Data: 2008-12-30 07:04:13
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > ..dopóki nie obniżą %% ;)

    To % stały, więc gwarancja jego utrzymania przez 3M.